A Datamonitor kutatása szerint a hazai kontakt center piac évről évre mintegy 25%-kal bővül. A kicsi, azaz a maximum 30 kezelővel működő kontakt centerek a piac 55%-át teszik ki, míg a közepes méretű, 30-100 ügynökös rendszerek részesedése 35%. A Genesys Express teljes mértékben ennek az igen nagy szegmensnek szól, és kiegészíti a már piacon levő nagyvállalati termékeket.
A Genesys Express-t maximum 75 ügynököt kiszolgáló kontakt centerekhez tervezték, és két változatban kapható. A Genesys Express Voice csomag tartalmazza a hangalapú interakciók kezeléséhez szükséges összes összetevőt, azaz a Genesys Enterprise Routing, Framework, Reporting (CC Analyzer), Monitoring (CC Pulse), Voice Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, MSDE SQL2000 (runtime version) és egyéb OEM szoftver komponenseket. A Genesys Express Multimedia csomag pedig ezen felül az E-Mail Management és Contact Navigator Multimedia komponenseket tartalmazza. Mindkét verzió előre konfigurált és integrált, amelyeket szabványos kiszolgálóplatformra lehet telepíteni.
Genesys Express – kontakt center megoldás középvállalatoknak
A Genesys Telecommunications Laboratories (az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, magyarországi partnere az Euronet Rt.) Genesys Express nevű dobozos, multimédiás kontakt center megoldása mostantól Magyarországon is kapható. A megoldáscsomag, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot, néhány napon belül bevezethető és használatba vehető.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.