A Datamonitor kutatása szerint a hazai kontakt center piac évről évre mintegy 25%-kal bővül. A kicsi, azaz a maximum 30 kezelővel működő kontakt centerek a piac 55%-át teszik ki, míg a közepes méretű, 30-100 ügynökös rendszerek részesedése 35%. A Genesys Express teljes mértékben ennek az igen nagy szegmensnek szól, és kiegészíti a már piacon levő nagyvállalati termékeket.
A Genesys Express-t maximum 75 ügynököt kiszolgáló kontakt centerekhez tervezték, és két változatban kapható. A Genesys Express Voice csomag tartalmazza a hangalapú interakciók kezeléséhez szükséges összes összetevőt, azaz a Genesys Enterprise Routing, Framework, Reporting (CC Analyzer), Monitoring (CC Pulse), Voice Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, MSDE SQL2000 (runtime version) és egyéb OEM szoftver komponenseket. A Genesys Express Multimedia csomag pedig ezen felül az E-Mail Management és Contact Navigator Multimedia komponenseket tartalmazza. Mindkét verzió előre konfigurált és integrált, amelyeket szabványos kiszolgálóplatformra lehet telepíteni.
Genesys Express – kontakt center megoldás középvállalatoknak
A Genesys Telecommunications Laboratories (az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, magyarországi partnere az Euronet Rt.) Genesys Express nevű dobozos, multimédiás kontakt center megoldása mostantól Magyarországon is kapható. A megoldáscsomag, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot, néhány napon belül bevezethető és használatba vehető.
Véleményvezér
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett
Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.