Felmérés készül az IT-megoldások és szolgáltatások piacáról

Átfogó felmérést indít a BellResearch az IT-Business magazinnal közösen a rendszerintegrációs és üzleti megoldások területén meghatározónak számító TOP200 informatikai cég körében az IT szolgáltatásokat nyújtó szereplők pozícióinak feltérképezése és a jövőbeni piaci trendek előrejelzése érdekében.

A hazai rendszerintegrációs és üzleti megoldások területén mindeddig nem készült olyan átfogó kutatás, amely a piaci szereplők tevékenységét, partnerkapcsolatait és kompetenciáit részletesen vizsgálta volna. Bár rendszeresen megjelennek az informatikai cégeket árbevételük alapján rangsoroló listák, mindazonáltal a komplex informatikai szolgáltatások piacát nem egyértelmű fogalmak és a piaci szereplők súlyának vegyes megítélése jellemzi.

A BellResearch most induló új kutatásának célja az iparági konszenzuson alapuló definíciók és mérési sztenderdek megteremtése mellett a Magyar Infokommunikációs Jelentés és a jövőben készülő iparági elemzésekhez kapcsolódó termékfejlesztés stratégiai területeinek meghatározása, ezáltal az informatikai szektor információigényének magasabb szintű kielégítése. A kutatást során adatszolgáltatásra felkért informatikai cégek részvételükért cserébe a kutatási eredményekből értékes vezetői összefoglalót kapnak, míg a rendszerintegrációs és üzleti megoldások egyes részterületein meghatározónak számító hazai vállalatok toplistáját a BellResearch a kutatás lezárását követően az IT-Business üzleti informatikai magazinban teszi közzé, amely a projekt médiapartnere.

Annak ellenére, hogy a kutatás során adatszolgáltatásra felkért mintegy 200 informatikai cég listájának összeállítását több hetes előkészítő munka előzte meg, a kutatásról értesítettek köre valószínűleg nem teljes. Amennyiben egy cég az üzleti megoldások, rendszerintegráció és ezen tevékenységekhez kapcsolódó informatikai szolgáltatások területén jelentős piaci szereplőnek érzi magát, de nem kapott a részvételre felkérést, felvételét a [email protected] email címen keresztül kérvényezheti. A kérdőívek kitöltésének végső határideje: 2003. június 30. A kutatás eredményeiből készülő elemzés kereskedelmi forgalomba nem kerül, az összefoglaló eredményekhez kizárólag a kutatásban résztvevő cégek férhetnek hozzá.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo