Ezek voltak 2023 legkeresettebb műszaki cikkei

2023-ban is tovább erősödött az áruházi forgalom az online vásárlásokkal szemben a MediaMarkt éves adatokat elemző riportja szerint. Az idei év nagy vesztese a beépíthető konyhagép kategória, mely tavaly rekordokat döntögetett, ugyanakkor 2023 abszolút kedvence az airfryer lett, de a konzolok és a háztartási kisgépek kiugróan teljesítettek még az év végi hajrában is.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem változtak a Covid utáni folyamatok, tovább erősödött az áruházi forgalom, az online súlya pedig 18 százalék körül alakult az év végére – derül ki Magyarország legnagyobb műszaki áruházláncának év végi visszatekintőjéből. A fizikai üzletek növekvő forgalmát a cég részben a terjeszkedések sikerének tulajdonítja, hiszen három új, stratégiailag fontos városban (Dunakeszi, Gödöllő, Hódmezővásárhely) nyitottak fizikai üzletet 2023-ban.

„Bár a forgalmon február után jelentősen visszaesett, év végére lassan, de visszatért az emberek vásárlási kedve” - értékelte az évet Magyar Norbert, a Media Markt Magyarország kereskedelmi igazgatója. 

Tévéből idén kevesebb fogyott (Fotó: Pixabay)
Tévéből idén kevesebb fogyott (Fotó: Pixabay)

„Sokan halogatták a nagyobb értékű műszaki cikk beszerzéseiket és kivárták a novemberi akciókat. A karácsonyi vásárlásokkal együtt így az év végi hajrá mérsékelte az éves visszaesést. Idén már nem volt jellemző a fennakadás az áruellátottságban sem. Gyakorlatilag megszűntek a chiphiányból származó problémák. A vásárlások zökkenőmentesen történhettek mind online, mind pedig a fizikai áruházainkban, aminek köre ismét 3 helyszínnel bővült. És bővülni fog, hiszen jövőre további üzletek nyitását tervezzük. Megerősödött az omnichannel stratégiánk is, amit különösen karácsonykor kifejezettem preferáltak a vásárlók. Egy online kinézett termék esetében ugyanis a késői szállítástól való félelem miatt akár az értékesítési pontok bármelyikén át tudták venni a készüléket, de kisebb termékek esetében akár az év végén indított 2 órás házhozszállítási opciót is kérhették” – tette hozzá a kereskedelmi igazgató.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo