Erre rákattantak a nagyik!

A "Kattints rá, Nagyi" az első magyarországi programja lett az európai e-befogadás évének.

A programot a Budapesti Művelődési Központ indította a UPC támogatásával még 2002-ben, azzal a céllal, hogy idősebbeket is bevezessen a számítógéphasználat és az internetezés rejtelmeibe - írja az isite.hu. Az elképzelés nagy sikert aratott, így hamarosan országos programmá vált, amely már több vidéki városban is várja az érdeklődőket. Idén összesen 1500-at.

Tekintve azonban, hogy ez a magyar internetezők tábornak (1,2 millió) mindössze a 0,1 százaléka (és a havi növekedés negyede), a digitális szakadékon számszerű értelemben nem sokat segít. Ez azonban nem gátolta meg abban, hogy az idei évet az e-befogadás évének nyilvánító uniós akcióprogramnak eddig egyedüli magyar programjává, és uniós példává válhatott. (November elején került sor a nemzetközi "Kattints rá, Nagyi!" találkozóra.)

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo