Egyre többet internezetünk

Amíg az ADSL előfizetések számának növekedése folyamatosan csökken, addig a kábelnet egyre inkább terjedőben van az utóbbi időben.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár tavalyhoz képest majdnem kétszázezerrel több ADSL előfizetés van hazánkban - akkor 520 ezer, most 703 ezer -, a növekedés aránya látványosan csökken - írja az isite.hu. Egy éve havonta akár húszezerrel is növekedhetett az ilyen jellegű előfizetések száma, míg mostanában ez jelentősen visszaesett és átlag nyolc-kilencezerrel emelkedik. Ennek megfelelően egyre többet internetezünk, ám érdemes odafigyelni mit töltünk le, mivel az ingyenes programok gyakran vírusveszélyt jelenthetnek.

A kábeles ajánlatok viszont tarolnak, ezek versenyképességét jelzi az is, hogy ezek a számok folyamatosan, havonta tízezernél többel is növekednek. A stabil emelkedésnek köszönhető, hogy amíg tavaly augusztusban 760 ezer szélessávú előfizetés volt Magyarországon, addig áprilisban átléptük az egymilliós határt is. (A magyar internet jövőjéről is szó lesz a holnap kezdődő Internet Hungary konferencián).

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo