Egy sikeres Cost per Action (CPA) kampány

A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt valósított meg az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja. A rendszerbe regisztrálók biztosítási kötvényeikért pontokat kapnak, melyek értékes ajándékokra válthatók be.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

- A CPA árazási rendszer speciális szerepet tölt be az online kommunikációban szerte a világon, ugyanis ebben az esetben a szereplő szolgáltatók (az ügynökség és a médiafelületek) csak a kívánt cselekvések után részesülnek javadalmazásban. A jelen kampányban ez a cselekvés egy előregisztráció volt, mellyel az érdeklődők biztosíthatták helyüket az AEGON NET KLUB-ban – mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója.

Ilyen esetekben nagyon szoros együttműködés szükséges az ügyfél, ügynökség és a médiafelületek között. Mindemellett a speciális kommunikációs környezet és üzenet is elengedhetetlen a sikerhez. Nagy Balázs az ÁB-AEGON online igazgatója elmondta:
- Egy biztosító társaság online jelenléte – csak úgy, mint termékei – sok szempontból el kell, hogy térjen a megszokott módszerektől. Ezért nagy örömmel fogadtunk az ActiveAgent javaslatát, mely speciális megoldást hozott egy egyedi kommunikációs igényre. Alapvető célunk meglévő ügyfeleink tájékoztatása és a NET KLUB-ba történő beléptetése volt. A 2300 regisztráló azt mutatja: sikeres volt a 2002. június elejétől július végéig zajló kampány, amelyben az Index, Origo és Korridor network-ök oldalai vettek részt.

Véleményvezér

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo