Egy sikeres Cost per Action (CPA) kampány

A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt valósított meg az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja. A rendszerbe regisztrálók biztosítási kötvényeikért pontokat kapnak, melyek értékes ajándékokra válthatók be.

- A CPA árazási rendszer speciális szerepet tölt be az online kommunikációban szerte a világon, ugyanis ebben az esetben a szereplő szolgáltatók (az ügynökség és a médiafelületek) csak a kívánt cselekvések után részesülnek javadalmazásban. A jelen kampányban ez a cselekvés egy előregisztráció volt, mellyel az érdeklődők biztosíthatták helyüket az AEGON NET KLUB-ban – mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója.

Ilyen esetekben nagyon szoros együttműködés szükséges az ügyfél, ügynökség és a médiafelületek között. Mindemellett a speciális kommunikációs környezet és üzenet is elengedhetetlen a sikerhez. Nagy Balázs az ÁB-AEGON online igazgatója elmondta:
- Egy biztosító társaság online jelenléte – csak úgy, mint termékei – sok szempontból el kell, hogy térjen a megszokott módszerektől. Ezért nagy örömmel fogadtunk az ActiveAgent javaslatát, mely speciális megoldást hozott egy egyedi kommunikációs igényre. Alapvető célunk meglévő ügyfeleink tájékoztatása és a NET KLUB-ba történő beléptetése volt. A 2300 regisztráló azt mutatja: sikeres volt a 2002. június elejétől július végéig zajló kampány, amelyben az Index, Origo és Korridor network-ök oldalai vettek részt.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo