djuice – a Pannon GSM újfajta mobil-élményt kínál

A Pannon GSM bemutatta a djuice-t, a kihívásokat kereső, minőségre vágyó mobilozók elvárásainak megfelelő, Skandináviában már nagy sikert aratott szolgáltatást.

A kártyás és előfizetéses változatban egyaránt választható djuice a technológiai újdonságokra és izgalmas kalandokra fogékony, azokat igénylő, aktív felhasználók ideális társa, amely a mobilhasználaton túlmutató, különleges szolgáltatásokat is kínál. A djuice nem más, mint a Pannon GSM vadonatúj, szellemében és tarifarendszerében egyaránt egyedülálló mobil márkája. A djuice egyetlen eddig ismert hazai mobil márkához, tarifacsomaghoz vagy szolgáltatáshoz sem hasonlítható. A Pannon GSM tulajdonosának, a norvég Telenornak olyan összetett terméke, amely sokrétűsége, merészsége és újító szelleme révén a mobiltelefónia őshazájának tekinthető Norvégiában és Svédországban már nagy sikert aratott. A norvég ügyfelek 25 százaléka választotta néhány hónap alatt a djuice-t.

A djuice abban is eltér az összes többi márkától, hogy egyaránt választható kártyás és előfizetéses változatban, így mindenki számára elérhetővé teszi innovatív szolgáltatásait. A kétféle csomag hívás- és SMS-díjaiban is megegyezik egymással. A djuice azoknak szól, akik a rendszeres telefonálás mellett az adatszolgáltatások iránt is élénken érdeklődnek, ezért az igen kedvező beszéd-percdíjak mellett különleges kedvezményeket kínál MMS-küldéshez és WAP-böngészéshez vagy internetezéshez. A djuice felhasználói érdeklődési köréhez és ízléséhez igazodó tartalomszolgáltatásokat is nyújt, s különlegessége a djuice Xtra, amely a mobil kommunikáción túlmutató, a djuice-életmódhoz illeszkedő lehetőségekkel, kedvezmény-ajánlatokkal és programokkal teszi még színesebbé az életet. Az ingyenesen igényelhető djuice Xtra kártya a djuice által szponzorált eseményekre nyújt belépést, a djuice Xtra partnercégeinél pedig komoly állandó és időszakos árengedményeket biztosít az autóvásárlástól az extrém sítúrákig.

djuice – tények és adatok

A djuice-t azoknak találták ki, akik telefonáláskor nem szeretnek a puszta tényközlésre szorítkozni, ellenkezőleg: mobiljukat baráti kapcsolatok fenntartására, csevegésre, ötletszerű SMS-ezésre is használják. Éppen ezért a kártyás és a számlás csomag egyformán kedvező, a teljes hazai piaci kínálatot tekintve versenyképes percdíjakat: csúcsidőben az összes belföldi hálózatba 49, csúcsidőn kívül és hétvégén pedig mindössze 25 forintba kerül egy perc beszélgetés. A kártyás djuice percalapon, az előfizetéses 30 másodpercenként számláz, az utóbbi 3990 forintos havidíja pedig kerek egy órányi ingyen beszélgetést is tartalmaz – ez akár 2940 forint megtakarítását jelentheti az előfizetőnek. A korszerű kommunikáció immár megkerülhetetlen eszköze az SMS; a djuice csomagok ezen a téren is az élvonalba tartoznak, hiszen a külön megrendelhető SMS-csomag teljes egészében felhasználható, 1400 forintos havidíja 80 kedvezményes üzenet küldést teszi lehetővé, azaz egy SMS mindössze 17,50 forintba kerül. Az SMS-árak még a kedvezményes csomag nélkül is előnyösek: belföldi címzettnek 25, külföldi hálózatba 43,75 forintért küldhetnek szöveges üzenetet a djuice-osok. A djuice egyedül a csúcsidővel bánik szűkmarkúan. Ez mindkét csomag esetében reggel hattól csupán délután négyig tart, tehát a kedvezményes időszak teljes egészében lefedi a „nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás” idejét – a djuice akkor lendül formába, amikor a tulajdonosa számára is elkezdődik az élet.

A meglévő barátok és kapcsolatok megőrzése mellett az újdonságok, az ismeretlen felfedezése is elválaszthatatlan a djuice-életformától. Ehhez speciális adatforgalmi és értéknövelt szolgáltatási konstrukciókat kínál a djuice – nem véletlen, hogy a djuice csomagban kapható minden egyes készülék színes képernyővel, valamint GPRS- és MMS-képességgel rendelkezik. December 31-ig minden előfizető – legyen akár számlás, akár kártyás – húsz darab ingyenes MMS-sel kezdheti új, djuice-os életét. A számlások számára ráadásul minden hónapban elölről kezdődik a költségek nélküli kaland, s a huszonegyedik multimédiás üzenettől is csupán 125 forintba kerül minden MMS, függetlenül a célhálózattól.

Ugyancsak egyedülálló kedvezmény az 1 MB-nyi adat villámgyors GPRS kapcsolaton keresztüli, ingyenes letöltésének lehetősége – az előfizetők így kockázatok nélkül fedezhetik fel az ismeretlent. Ezt követően a rendkívül kedvező, 500 forintos havi összeg fejében internetezhetnek vagy barangolhatnak kedvükre a WAP-on, ahonnan kifejezetten az djuice-osoknak összeállított információkat, tudnivalókat tölthetnek le, vagy telefonjukat djuice háttérképekkel, csengőhangokkal tehetik még inkább kedvükre valóvá. A számlás előfizetésekhez a djuice havonta biztosítja az ingyenes 1 MB-ot, a határ átléptével pedig mindkét előfizetési típus felhasználói kedvező tarifával folytathatják a böngészést.

Az ingyenesen igényelhető djuice Xtra kártya exkluzív rendezvények kapuit tárja fel tulajdonosa előtt, a djuice által szponzorált eseményekre nyújt belépést, a djuice Xtra partnercégeinél pedig komoly állandó és időszakos árengedményeket biztosít az autóvásárlástól kezdve az extrém sítúrákig. A Pannon GSM olyan előfizetők számára hozta létre a djuice-t, akik sokat beszélnek, ugyanakkor az értéknövelt szolgáltatásokra (SMS, MMS, GPRS) is nyitottabbak az átlagnál. Mindkét esetben elmondható, hogy az átlag feletti telefonhasználatú, sok hívást kezdeményező, wapozó és SMS-t, MMS-t küldő ügyfelek esetén érvényesülnek a legjobban a tarifacsomag előnyei.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo