Díjazott MMS kampány

Az idén első ízben meghírdetett "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatot az Ericsson és a Westel nyerte az MMS bevezetés magyarországi kampányával. A zsűri a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedésének segítését tartotta a pályamű legnagyobb erényének. Az infokommunikációs marketing előmozdításáért a BellResearch különdíjat kapott.

A Távközlési és Informatikai Marketing Fórum Szervező Bizottsága (SZB) 2001 végén elhatározta, hogy létrehoz egy díjat, amely a kiemelkedő magyarországi infokommunikációs marketing szakmai eredményt honorálja. A Fórumot támogató - infokommunikációs gyártó-, szolgáltató-, rendszerintegrációs- és tanácsadó - vállalatok elismert értékesítési-marketing vezetőiből álló bizottság egy éves előkészítő munkája eredményeként 2002-ben kiírták "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatot. Erre infokommunikációs technológiára épülő termék vagy szolgáltatás sikeres piacra vitelével, felhasznált, kommunikációs és értékesítési kultúra fejlődését támogató-elősegítő eljárások, eszközök bemutatásával, valamint új vevőkiszolgálást támogató alkotások megvalósításával lehetett jelentkezni.

A pályázatra a megadott határidőig 6 értékelhető mű érkezett, amelyeket az SZB--n belül alakult Operatív Bizottság (OB) alaposan áttanulmányozott. Mérlegelte a bemutatott marketing projekt eredetiségét, a kitűzött célok teljesülésének mértékét, a pályázati eredmények társadalmi hatását, valamint a pályázó marketing tapasztalatainak mennyiségét és minőségét, és ennek alapján az OB négy pályamunkát ajánlott a döntéshozó SZB figyelmébe. A pályázati zsüri elnöke Dr. Prónay Gábor, az SZB társelnöke volt.

A díjat kiérdemlő legjobb pályázatról szavazással döntöttek. A 2002-ben első ízben kiírt marketing pályázat díját az ERICSSON és WESTEL MOBIL vállalatok közösen nyerték "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" című pályázattal.

Az új mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó technológia megismertetésére, gyors piaci bevezetésére a technológiát kidolgozó Ericsson, a Westel Mobillal közösen a magyar piacot választotta. A 2001. október és 2002. áprilisa között zajló marketing kommunikáció a célcsoportban 67%-os ismertséget eredményezett. A nagy nemzetközi figyelmet is kiváltó (19 ország 25 TV állomása tudósított a magyarországi bevezetésről) kampány középpontjában a technológiát bemutató TV film állt. A kommunikáció alapelve az ismeretterjesztésen alapuló igény felkeltés volt. Ezt szolgálták a sajtó munkatársainak használatra átadott készülékek, a bevásárló központokban szervezett bemutatók, a sok helyre kihelyezett érintős információs tornyokkal továbbított felhasználási információk és az Internetes tájékoztatás (a célzott időszakban 173 ezer online letöltéssel).

Az SZB úgy vélte az Ericsson – Westel munkája valóban segítette a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedését, ráadásul a téma egybeesik a pályázat célkitűzésével.
" A hazai infokommunikácó marketingjének előmozdításáért" címmel különdíjat kapott a BellResearch piackutató cég, a pályázatba benevezett, hiánypótló primer piackutatási tanulmányért, a Magyar Infokommunikációs Jelentésért, amelyet a Think Consulting tanácsadó céggel közösen ad ki. A rendszeresen készülő, a magyar infokommunikációs piacot elemző tanulmány a kis-közepes vállalatok számára is lehetővé teszi az üzleti tervezéshez (pl.: ügyfél szegmentációhoz, értékesítési arányok becsléséhez) nélkülözhetetlen piaci információk eljutását. A pályázatban bemutatott jelentés jelentősen hozzájárul a piackutatás eredményeinek felhasználáshoz és elismertetéséhez, ami az elkövetkező időszakban élesedő piaci versenyben a siker egyik meghatározó eleme lesz.

A pályázat a kiírók határozatának értelmében 2003. májusában is kiírásra kerül. A szervezők felkérték a 2002. szeptember 18-án tartott Marketing Fórum résztvevőit, köztük a szaksajtó képviselőit, hogy jelöljenek pályázatra alkalmas infokommunikációs marketingalkotásokat a jövő évi megmérettetésre.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo