Díjazott MMS kampány

Az idén első ízben meghírdetett "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatot az Ericsson és a Westel nyerte az MMS bevezetés magyarországi kampányával. A zsűri a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedésének segítését tartotta a pályamű legnagyobb erényének. Az infokommunikációs marketing előmozdításáért a BellResearch különdíjat kapott.

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Távközlési és Informatikai Marketing Fórum Szervező Bizottsága (SZB) 2001 végén elhatározta, hogy létrehoz egy díjat, amely a kiemelkedő magyarországi infokommunikációs marketing szakmai eredményt honorálja. A Fórumot támogató - infokommunikációs gyártó-, szolgáltató-, rendszerintegrációs- és tanácsadó - vállalatok elismert értékesítési-marketing vezetőiből álló bizottság egy éves előkészítő munkája eredményeként 2002-ben kiírták "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatot. Erre infokommunikációs technológiára épülő termék vagy szolgáltatás sikeres piacra vitelével, felhasznált, kommunikációs és értékesítési kultúra fejlődését támogató-elősegítő eljárások, eszközök bemutatásával, valamint új vevőkiszolgálást támogató alkotások megvalósításával lehetett jelentkezni.

A pályázatra a megadott határidőig 6 értékelhető mű érkezett, amelyeket az SZB--n belül alakult Operatív Bizottság (OB) alaposan áttanulmányozott. Mérlegelte a bemutatott marketing projekt eredetiségét, a kitűzött célok teljesülésének mértékét, a pályázati eredmények társadalmi hatását, valamint a pályázó marketing tapasztalatainak mennyiségét és minőségét, és ennek alapján az OB négy pályamunkát ajánlott a döntéshozó SZB figyelmébe. A pályázati zsüri elnöke Dr. Prónay Gábor, az SZB társelnöke volt.

A díjat kiérdemlő legjobb pályázatról szavazással döntöttek. A 2002-ben első ízben kiírt marketing pályázat díját az ERICSSON és WESTEL MOBIL vállalatok közösen nyerték "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" című pályázattal.

Az új mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó technológia megismertetésére, gyors piaci bevezetésére a technológiát kidolgozó Ericsson, a Westel Mobillal közösen a magyar piacot választotta. A 2001. október és 2002. áprilisa között zajló marketing kommunikáció a célcsoportban 67%-os ismertséget eredményezett. A nagy nemzetközi figyelmet is kiváltó (19 ország 25 TV állomása tudósított a magyarországi bevezetésről) kampány középpontjában a technológiát bemutató TV film állt. A kommunikáció alapelve az ismeretterjesztésen alapuló igény felkeltés volt. Ezt szolgálták a sajtó munkatársainak használatra átadott készülékek, a bevásárló központokban szervezett bemutatók, a sok helyre kihelyezett érintős információs tornyokkal továbbított felhasználási információk és az Internetes tájékoztatás (a célzott időszakban 173 ezer online letöltéssel).

Az SZB úgy vélte az Ericsson – Westel munkája valóban segítette a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedését, ráadásul a téma egybeesik a pályázat célkitűzésével.
" A hazai infokommunikácó marketingjének előmozdításáért" címmel különdíjat kapott a BellResearch piackutató cég, a pályázatba benevezett, hiánypótló primer piackutatási tanulmányért, a Magyar Infokommunikációs Jelentésért, amelyet a Think Consulting tanácsadó céggel közösen ad ki. A rendszeresen készülő, a magyar infokommunikációs piacot elemző tanulmány a kis-közepes vállalatok számára is lehetővé teszi az üzleti tervezéshez (pl.: ügyfél szegmentációhoz, értékesítési arányok becsléséhez) nélkülözhetetlen piaci információk eljutását. A pályázatban bemutatott jelentés jelentősen hozzájárul a piackutatás eredményeinek felhasználáshoz és elismertetéséhez, ami az elkövetkező időszakban élesedő piaci versenyben a siker egyik meghatározó eleme lesz.

A pályázat a kiírók határozatának értelmében 2003. májusában is kiírásra kerül. A szervezők felkérték a 2002. szeptember 18-án tartott Marketing Fórum résztvevőit, köztük a szaksajtó képviselőit, hogy jelöljenek pályázatra alkalmas infokommunikációs marketingalkotásokat a jövő évi megmérettetésre.

Véleményvezér

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.
Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost

Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost 

Magyar Péter kibukott a DK és a Fidesz közös szavazatain.
Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár

Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár 

Az ember azt hinné, hogy az emberek a végtelenig vezethetők ígéretekkel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo