A CRM konferencia október 29-én a Marketing Academy of Budapest, MAB szervezésében lesz. A MAB Európa legismertebb posztgraduális oktatási központjának, a londoni The Chartered Institute of Marketing hazánkba akkreditált képzési központja.
Az üzleti folyamatok egyre inkább a vevő köré csoportosulnak, azokból kiindulva kell a többi üzleti folyamatot meghatározni, irányítani. E stratégia mentén alakultak ki a CRM megoldások, amelyeknek elvi és gyakorlati alkalmazásait mutatja be a konferencia.
A CRM alkalmazásának egyik úttörője Nagy Britannia, ahonnan neves előadó érkezik a konferenciára. Pénzügyi, biztosítási, telekommunikációs cégek, call centerek is bemutatják saját működésüket.
A CRM egyik kiemelkedő alkalmazója a MATÁV, amelynek CRM tevékenységéről is hallható lesz előadás.
A konferenciának a MATÁV Székház Tölösi konferencia központja ad otthont.
Bővebb információ és jelentkezés:
CRM 2002 Konferencia
Azért ajánljuk a CRM konferenciát, mert egyre több cégvezető kell, hogy felismerje: a korszerű vállalatvezetés központjában az ügyfél áll, akinek megelégedettségi szintje határozza meg a cég növekedési ütemét.
A marketingvezetők, ügyfélszolgálati vezetők, CRM szakértők szintén felelősek az ügyfélkapcsolatok sikeréért.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.