A CRM konferencia október 29-én a Marketing Academy of Budapest, MAB szervezésében lesz. A MAB Európa legismertebb posztgraduális oktatási központjának, a londoni The Chartered Institute of Marketing hazánkba akkreditált képzési központja.
Az üzleti folyamatok egyre inkább a vevő köré csoportosulnak, azokból kiindulva kell a többi üzleti folyamatot meghatározni, irányítani. E stratégia mentén alakultak ki a CRM megoldások, amelyeknek elvi és gyakorlati alkalmazásait mutatja be a konferencia.
A CRM alkalmazásának egyik úttörője Nagy Britannia, ahonnan neves előadó érkezik a konferenciára. Pénzügyi, biztosítási, telekommunikációs cégek, call centerek is bemutatják saját működésüket.
A CRM egyik kiemelkedő alkalmazója a MATÁV, amelynek CRM tevékenységéről is hallható lesz előadás.
A konferenciának a MATÁV Székház Tölösi konferencia központja ad otthont.
Bővebb információ és jelentkezés:
CRM 2002 Konferencia
Azért ajánljuk a CRM konferenciát, mert egyre több cégvezető kell, hogy felismerje: a korszerű vállalatvezetés központjában az ügyfél áll, akinek megelégedettségi szintje határozza meg a cég növekedési ütemét.
A marketingvezetők, ügyfélszolgálati vezetők, CRM szakértők szintén felelősek az ügyfélkapcsolatok sikeréért.
Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.