A CRM konferencia október 29-én a Marketing Academy of Budapest, MAB szervezésében lesz. A MAB Európa legismertebb posztgraduális oktatási központjának, a londoni The Chartered Institute of Marketing hazánkba akkreditált képzési központja.
Az üzleti folyamatok egyre inkább a vevő köré csoportosulnak, azokból kiindulva kell a többi üzleti folyamatot meghatározni, irányítani. E stratégia mentén alakultak ki a CRM megoldások, amelyeknek elvi és gyakorlati alkalmazásait mutatja be a konferencia.
A CRM alkalmazásának egyik úttörője Nagy Britannia, ahonnan neves előadó érkezik a konferenciára. Pénzügyi, biztosítási, telekommunikációs cégek, call centerek is bemutatják saját működésüket.
A CRM egyik kiemelkedő alkalmazója a MATÁV, amelynek CRM tevékenységéről is hallható lesz előadás.
A konferenciának a MATÁV Székház Tölösi konferencia központja ad otthont.
Bővebb információ és jelentkezés:
CRM 2002 Konferencia
Azért ajánljuk a CRM konferenciát, mert egyre több cégvezető kell, hogy felismerje: a korszerű vállalatvezetés központjában az ügyfél áll, akinek megelégedettségi szintje határozza meg a cég növekedési ütemét.
A marketingvezetők, ügyfélszolgálati vezetők, CRM szakértők szintén felelősek az ügyfélkapcsolatok sikeréért.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.