Carnation: virtuális adományozás a weben

 

A CIB Bank új online reklámkampányban a felhasználók virtuális átutalásukkal szavazhatják meg, hogy a bank a kampány végén milyen célra adományozzon 1 millió Ft-ot. A felhasználók szavazataikat a kreatívban megjelenő CIB Internet Bankot idéző felületen keresztül virtuális átutalásukkal adhatják le. A kreatívok billboard és pop-under formában láthatóak a négy héten át, a vezető hazai site-okon futó kampányban. A CIB által elnyert „Az Év Internetes Bankja Magyarországon” díj online kommunikációjának folytatására kiírt tender győzteseként a kampány kreatívjait a Carnation készítette, a NEO interactive pedig a médiatervezési és vásárlási feladatokat végezte.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo