A CIB Bank új online reklámkampányban a felhasználók virtuális átutalásukkal szavazhatják meg, hogy a bank a kampány végén milyen célra adományozzon 1 millió Ft-ot. A felhasználók szavazataikat a kreatívban megjelenő CIB Internet Bankot idéző felületen keresztül virtuális átutalásukkal adhatják le. A kreatívok billboard és pop-under formában láthatóak a négy héten át, a vezető hazai site-okon futó kampányban. A CIB által elnyert „Az Év Internetes Bankja Magyarországon” díj online kommunikációjának folytatására kiírt tender győzteseként a kampány kreatívjait a Carnation készítette, a NEO interactive pedig a médiatervezési és vásárlási feladatokat végezte.
Véleményvezér

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.