Carnation: virtuális adományozás a weben

 

A CIB Bank új online reklámkampányban a felhasználók virtuális átutalásukkal szavazhatják meg, hogy a bank a kampány végén milyen célra adományozzon 1 millió Ft-ot. A felhasználók szavazataikat a kreatívban megjelenő CIB Internet Bankot idéző felületen keresztül virtuális átutalásukkal adhatják le. A kreatívok billboard és pop-under formában láthatóak a négy héten át, a vezető hazai site-okon futó kampányban. A CIB által elnyert „Az Év Internetes Bankja Magyarországon” díj online kommunikációjának folytatására kiírt tender győzteseként a kampány kreatívjait a Carnation készítette, a NEO interactive pedig a médiatervezési és vásárlási feladatokat végezte.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo