Carnation (át)keresztelő

Az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. felkérésére a MediaEdge reklámügynökséggel együttműködésben a Carnation végzi a Vivendi-Invitel névváltó image kampány online kommunikációs tanácsadási és kreatív feladatait.

A kampány elsődleges célja a Vivendi - Invitel névváltás pozitív hangvételű kommunikációja a webes közönség felé, ezzel párhuzamosan az új név, az új arculat bevezetése és az Invitel szolgáltatások ismertségének növelése. A kreatív koncepcióval szemben elvárás volt, hogy az Invitel szolgáltatás területein élő, földrajzilag lokalizálható célcsoportokat költséghatékonyan érje el és a webes közönség figyelmét jobban megragadó hirdetési eszközöket alkalmazzon.

Ezért a Carnation által kialakított kreatív koncepció több innovatív elemet is tartalmazott. A közismert PC-s aknakereső játék mintájára interaktív hirdetést készített az online ügynökség: a rich media bannerben – hasonlóan az eredeti játék koncepciójához - a felhasználóknak a lehető legkevesebb kattintással kell megtalálniuk Magyarország térképén az Invitel szolgáltatási területeit. A hirdetésen az egyes területekre kattintva megjelenik, hogy az adott mező hány olyannal érintkezik, ahol Invitel szolgáltatási terület található, illetve az eredményjelző mutatja a próbálkozások és a hátralevő területek számát. A játék nagy méretű hirdetések formájában jelenik meg a leglátogatottabb magyar portálokon.

A kampány másik formabontó eleme a földrajzi szűkítéseken alapuló adatbázis szponzoráció ötlete. A megoldás lényege, hogy azokon a site-okon, ahol egy legördülő menüből település szerint kell szűkíteni a keresést (ilyen például a port.hu, est.hu, elvira.hu), az adatbázisban az Invitel szolgáltatási területhez tartozó földrajzi helyek (pl.: Szeged, Veszprém) mellé az Invitel logo kerül. Így bármely keresés eredményoldalán a település neve mellett megjelenik az Invitel logo is, jelezve ezzel, hogy ez egy Invitel szolgáltatási terület.

www.carnation.hu

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo