A kampány elsődleges célja a Vivendi - Invitel névváltás pozitív hangvételű kommunikációja a webes közönség felé, ezzel párhuzamosan az új név, az új arculat bevezetése és az Invitel szolgáltatások ismertségének növelése. A kreatív koncepcióval szemben elvárás volt, hogy az Invitel szolgáltatás területein élő, földrajzilag lokalizálható célcsoportokat költséghatékonyan érje el és a webes közönség figyelmét jobban megragadó hirdetési eszközöket alkalmazzon.
Ezért a Carnation által kialakított kreatív koncepció több innovatív elemet is tartalmazott. A közismert PC-s aknakereső játék mintájára interaktív hirdetést készített az online ügynökség: a rich media bannerben – hasonlóan az eredeti játék koncepciójához - a felhasználóknak a lehető legkevesebb kattintással kell megtalálniuk Magyarország térképén az Invitel szolgáltatási területeit. A hirdetésen az egyes területekre kattintva megjelenik, hogy az adott mező hány olyannal érintkezik, ahol Invitel szolgáltatási terület található, illetve az eredményjelző mutatja a próbálkozások és a hátralevő területek számát. A játék nagy méretű hirdetések formájában jelenik meg a leglátogatottabb magyar portálokon.
A kampány másik formabontó eleme a földrajzi szűkítéseken alapuló adatbázis szponzoráció ötlete. A megoldás lényege, hogy azokon a site-okon, ahol egy legördülő menüből település szerint kell szűkíteni a keresést (ilyen például a port.hu, est.hu, elvira.hu), az adatbázisban az Invitel szolgáltatási területhez tartozó földrajzi helyek (pl.: Szeged, Veszprém) mellé az Invitel logo kerül. Így bármely keresés eredményoldalán a település neve mellett megjelenik az Invitel logo is, jelezve ezzel, hogy ez egy Invitel szolgáltatási terület.
www.carnation.hu
Carnation (át)keresztelő
Az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. felkérésére a MediaEdge reklámügynökséggel együttműködésben a Carnation végzi a Vivendi-Invitel névváltó image kampány online kommunikációs tanácsadási és kreatív feladatait.
Mi vár a magyar gazdaságra a választások után?
Tényleg elkerülhetetlen lesz a megszorítás?
Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. december 10. 15:30
Véleményvezér
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot
A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet
Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait
Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.