A BMC Software a világ egyik legnagyobb szoftver vállalata, éves bevétele meghaladja az 1,3 milliárd dollárt. Több mint 16 ezer ügyfele van, a Fortune 500 vállalatainak 80 százaléka használja termékeit. A BMC több mint 50 országban van jelen, és a legátfogóbb felügyeleti megoldásokat kínálja: szolgáltatási szint felügyelete, alkalmazás-, adatbázis-, infrastruktúra- és biztonság felügyelet. A BMC Software egyébként 46 szabadalmat jegyez.
A BSM – Business Service Management egy dinamikusan változó módszer, amely összhangba hozza az üzleti elvárásokat az IT szolgáltatásaival. A BSM lehetőséget ad arra, hogy megértsük és előre jelezzük, hogyan hat a technológia az üzleti folyamatokra, valamint azt, hogyan hatnak az üzleti folyamatok az IT technológiára. A BSM eredménye a jobb üzleti teljesítmény, valamint az IT infrastruktúra összetettségének, illetve a költségek csökkenése.
Általános igazságok, hogy az IT és az üzleti folyamatok mára elválaszthatatlanokká váltak. Az üzlet az IT-re támaszkodik, az elvárások az IT irányába egyre inkább üzletiek lesznek, az IT-nek üzleti eredményeket kell felmutatni. A vállalatok többségénél még a felügyeleti megoldások az IT eszközök menedzselésére szolgálnak, az üzleti folyamatok menedzselése nem megoldott. Ahhoz, hogy az IT megfelelő szerephez jusson, szükségessé vált az új szemléletű, mérő, felügyeleti és riport készítő eszközök bevezetése. A Service Management három fő célkitűzése: az infromatika szolgáltatását hozzá kell rendelni a jelen és jövő üzleti igényeihez és felhasználóihoz; az IT szolgáltatások minőségének növelése; hosszú távon a szolgáltatások költségeinek csökkentése. Mindezt a BSM-mel meg lehet valósítani.
A BSM-be beletartozik a Service Impact Management (kritikus üzleti folyamatok megfelelő teljesítményű rendelkezésre állásának biztosítása), az IT szolgáltatás menedzsment (a megfelelő IT szolgáltatási szintek biztosítása), az Alkalmazás menedzsment (stratégiai kapcsolat számos CRM és ERP megoldásszállítóval), valamint az IT operáció és infrastruktúra menedzsment (alap monitorozás és eseménykezelés). Bővebben, a BSM magában foglalja a szolgáltatási szint-, rendelkezésre állás-, az informatika szolgáltatás folytonosságának-, kapacitás-, és a szolgáltatás menedzsmentet, valamint az ügyfélszolgálatot, a konfiguráció és változás kezelést, a proaktív SLA felügyeletet.
Business Service Management, a BMC új stratégiája
A BMC a Software Fórum 2003 rendezvényen mutatta be többek között BSM – Business Service Management elnevezésű új stratégiáját, amelynek segítségével összhangba hozhatóak az üzleti elvárások az IT szolgáltatásaival.
Véleményvezér

A korrupció melegágya a cégeknek adott állami támogatások, első helyen állunk
Bindzsisztán pénzpumpája.

Meglepetés, lengyelek vették meg a britek egyik legnagyobb csomagküldő cégét
Terjeszkedik a lengyel gazdaság.

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak
Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia
Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak
Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.

Szijjártó Péter nagyon megdicsérte magát az USA vámok felfüggesztése kapcsán, bár semmi köze nem volt hozzá
Szijjártó Péter rettenetesen büszke önmagára.