Az elsőként 2002-ben odaítélt díjat az Ericsson és Westel Mobil közös munkája "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" nyerte. A 2003-as pályázatra négy értékelhető pályázat érkezett, amelyeket a kiírók a bemutatott marketing projekt eredetisége és a kitűzött célok teljesülésének mértéke mellett többek között a pályázati eredmények társadalmi hatása alapján bíráltak el.
A díjazott Matáv kommunikációs kampány a potenciális ügyfelek közötti versenyre épül. A cég reklámjaiban hetente bemutatott fogyasztói vetélkedő azt mérte, hogy 30 másodperc alatt ki tud több díjcsomag előnyt elmondani. A kampány 5 hete alatt 13300-an jelentkeztek a versenyre, akik a jelentkezéssel 36 ezer perc forgalmat generáltak. A díjcsomag beindulásával az igénybevevők hívásszáma 7%-kal emelkedett, a nemzetközi hívások aránya 19%-kal lett magasabb.
Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium szemléletformáló kampánya az internet-felhasználás terjedésének elősegítésére irányult, melynek hazánkban legfőbb akadályozója felmérések szerint nem az eszközök és internet-hozzáférés magas költségei, hanem az érdektelenség, az érdeklődés hiánya. A „Van aki egy életen át keresi a választ. Van aki az Internetet használja” mottójú koncepció TV reklámban, kiadványokon és az Interneten jelent meg, a kampány továbbá különböző formákban olyan eseményeken is megjelent, Sziget Fesztivál és a kapolcsi Művészetek Völgye. A Szonda Ipsos augusztus végi felmérésében mind a kampány ismertségét, mind a minisztérium ismertségének növekedését kimutatta.
A díjak átadására 2003. szeptember 18-án, a 7. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum zárófogadásán kerül sor. A pályázat 2004. májusában harmadszor is kiírásra kerül.
Az IT szakma marketing díja
"Az év infokommunikációs üzleti alkotása" díjat a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület idén a Matáv Rt-nek ítélte „Sokatmondó" díjcsomagjának marketing kommunikációjáért. " Az Internet népszerűsítéséért" különdíjat az Informatikai és Hírközlési Minisztérium kapta az internet-használatot elősegítő, szemléletformáló kampányáért.
Véleményvezér

A korrupció melegágya a cégeknek adott állami támogatások, első helyen állunk
Bindzsisztán pénzpumpája.

Meglepetés, lengyelek vették meg a britek egyik legnagyobb csomagküldő cégét
Terjeszkedik a lengyel gazdaság.

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak
Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia
Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak
Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.

Szijjártó Péter nagyon megdicsérte magát az USA vámok felfüggesztése kapcsán, bár semmi köze nem volt hozzá
Szijjártó Péter rettenetesen büszke önmagára.