E pályázat meghirdetésével a Magyar Marketing Szövetség a marketing egy speciális területére, az elektronikus marketingkommunikációra koncentrált, figyelembe véve az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlodést. Egy cég kommunikációjának sikerét nagymértékben meghatározza a honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Év honlapja" díj erősítette a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztotta marketingaktivitásukat.
A zsuri bírálati szempontjai:
1.tartalom
2.funkcionalitás, információadás
3.arculat
4.marketing-illeszkedés
5.felhasználói (fogyasztói) irányultság
6.esztétika
7.ötletesség
Összesen 33 pályázat érkezett. Az I. kategória (az 50-nél több főt foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: I. OTP Bank Rt. (a Kirowski elkotása)
Különdíj: Pannon GSM
A II. kategória (az 50 főnél kevesebbet foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: WebTime Kft.
Különdíj: Birdland Golf & Country Club
Véleményvezér

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök
Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb
A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.

Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe
Titok, hogy Trump bejelentésének megfelelően indultak-e amerikai atomtengeralattjárók az orosz partok felé.