E pályázat meghirdetésével a Magyar Marketing Szövetség a marketing egy speciális területére, az elektronikus marketingkommunikációra koncentrált, figyelembe véve az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlodést. Egy cég kommunikációjának sikerét nagymértékben meghatározza a honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Év honlapja" díj erősítette a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztotta marketingaktivitásukat.
A zsuri bírálati szempontjai:
1.tartalom
2.funkcionalitás, információadás
3.arculat
4.marketing-illeszkedés
5.felhasználói (fogyasztói) irányultság
6.esztétika
7.ötletesség
Összesen 33 pályázat érkezett. Az I. kategória (az 50-nél több főt foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: I. OTP Bank Rt. (a Kirowski elkotása)
Különdíj: Pannon GSM
A II. kategória (az 50 főnél kevesebbet foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: WebTime Kft.
Különdíj: Birdland Golf & Country Club
Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal
Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!
2024. szeptember 18. 15:30
Véleményvezér
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma
Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek
Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború
Egyre durvul a háború.
Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya
Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország.
Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók
A tudáspiacon a nulla eredmény rendszerszintű hibát jelez.
Sokba kerül nekünk szegény adófizetőknek a kormánypárti urak kissé zavaros szerelmi élete
Kinek a pap, kinek a papné, valakinek meg mindkettő.