E pályázat meghirdetésével a Magyar Marketing Szövetség a marketing egy speciális területére, az elektronikus marketingkommunikációra koncentrált, figyelembe véve az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlodést. Egy cég kommunikációjának sikerét nagymértékben meghatározza a honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Év honlapja" díj erősítette a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztotta marketingaktivitásukat.
A zsuri bírálati szempontjai:
1.tartalom
2.funkcionalitás, információadás
3.arculat
4.marketing-illeszkedés
5.felhasználói (fogyasztói) irányultság
6.esztétika
7.ötletesség
Összesen 33 pályázat érkezett. Az I. kategória (az 50-nél több főt foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: I. OTP Bank Rt. (a Kirowski elkotása)
Különdíj: Pannon GSM
A II. kategória (az 50 főnél kevesebbet foglalkoztató vállalatok) eredménye:
Elso díj: WebTime Kft.
Különdíj: Birdland Golf & Country Club
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.