Az Ericson és a Westel nyerte ”Az év infokommunikációs üzleti alkotása” pályázatot

A 2002-ben első ízben kiírt marketing pályázat díját "AZ ÉV INFOKOMMUNIKÁCIÓS ÜZLETI ALKOTÁS"-át az ERICSSON és WESTEL MOBIL vállalatok közös munkája "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" nyerte.

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Távközlési és Informatikai Marketing Fórum Szervező Bizottsága (SZB) 2001 végén határozott egy - a kiemelkedő magyarországi infokommunikációs marketing szakmai eredményt elismerő - díj létrehozásáról. A Fórumot támogató - infokommunikációs gyártó-, szolgáltató-, rendszerintergrációs- és tanácsadó - vállalatok elismert értékesítési-marketing vezetőiből álló bizottság egy éves előkészítő munkája eredményeként 2002. kiírásra került "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatra - infokommunikációs technológiára épülő termék vagy szolgáltatás sikeres piacra vitelével; - felhasznált, kommunikációs és értékesítési kultúra fejlődését támogató-elősegítő eljárások, eszközök bemutatásával; - új vevőkiszolgálást támogató alkotásokkal megvalósításával
lehetett jelentkezni.

A pályázatra a megadott határidőig hat értékelhető pályázat érkezett, amelyeket az SZB--n belül alakult Operatív Bizottság (OB) alaposan áttanulmányozott. Megvizsgálva a bemutatott marketing projekt eredetiségét, a kitűzött célok teljesülésének mértékét, a pályázati eredmények társadalmi hatását, valamint a pályázó marketing tapasztalatainak mennyiségét és minőségét az OB egy rövid listán négy pályamunkát ajánlott a döntéshozó SZB figyelmébe.

Az alapos előkészítő munka alapján, amely a legjobb pályázatokban foglaltak vállalati helyszíni megtekintését és megvitatását is tartalmazta, az szavazással döntött a díjat kiérdemlő legjobb pályázatról.

Az egész világon egyedülállóan új, mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó technológia megismertetésére, gyors piaci bevezetésére a technológiát kidolgozó Ericsson, a Westel Mobillal közösen a magyar piacot választotta. A világ premiert jelentő, 2001. október és 2002. áprilisa között zajló marketing kommunikáció kiemelkedő ismertséget eredményezett (célcsoportban 67%). Ez az eredmény jól szolgálta mindkét vállalat marketing kommunikációs céljait, hiszen a gyártó pilot rendszerben mutathatta be a technológia használhatóságát (eredmény: nagy T-Mobil megrendelés), ugyanakkor a szolgáltató a világelsőséggel nyomatékot adhatott a hazai piacon meglevő versenyelőnyének. A nagy nemzetközi figyelmet is kiváltó (19 ország 25 TV állomása tudósított a magyarországi bevezetésről) kampány középpontjában a technológiát bemutató TV film állt. A kommunikáció alapelve az ismeretterjesztésen alapuló igény felkeltés volt. Ezt szolgálták a sajtó munkatársainak használatra átadott készülékek, a bevásárló központokban szervezett bemutatók, a sok helyre kihelyezett érintős információs tornyokkal továbbított felhasználási információk és az Internetes tájékoztatás (a célzott időszakban 173 ezer online letöltéssel). A kommunikációs kampány az MMS szolgáltatás igénybevételének egyenletes növekedését hozta. Az alapszolgáltatás kiegészítéseként új tartalom szolgáltatások megjelentetésére is lehetőség nyílt. Mindezek a pályázat fő célkitűzését a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedését segítették és ezért gondolja az SZB, hogy az első alkalommal kiírt díj pályázatot megérdemelten nyerte az Ericsson és Westel Mobil közös pályázata.

A beérkezett és szakmailag értékesnek ítélt pályázatok bírálatának befejeztével az SZB " A hazai infokommunikácó marketingjének előmozdításáért" címmel különdíjat adományozott a BellResearch piackutató cégnek a pályázatba benevezett, hiánypótló primer piackutatási tanulmányért (Magyar Infokommunikációs Jelentés). A rendszeresen készülő, a magyar infokommunikációs piacot elemző tanulmány a kis-közepes vállalatok számára is lehetővé teszi az üzleti tervezéshez (pl.: ügyfél szegmentációhoz, értékesítési arányok becsléséhez) nélkülözhetetlen piaci információk eljutását. A pályázatban bemutatott jelentés jelentősen hozzájárul a piackutatás eredményeinek felhasználáshoz és elismertetéséhez, ami az elkövetkező időszakban élesedő piaci versenyben a siker egyik meghatározó eleme lesz.

„A pályázat a kiírók határozatának értelmében 2003. májusában is kiírásra kerül. A 2002. szeptember 18-i Marketing Fórum résztvevői, köztük a szaksajtó képviselői, felkérésre kerülnek, hogy jelöljenek pályázatra alkalmas infokommunikációs marketing alkotásokat a jövő évi megmérettetésre” – mondta Dr. Prónay Gábor, a pályázati zsüri elnöke, az SZB társelnöke.

Véleményvezér

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.
Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost

Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost 

Magyar Péter kibukott a DK és a Fidesz közös szavazatain.
Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár

Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár 

Az ember azt hinné, hogy az emberek a végtelenig vezethetők ígéretekkel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo