A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketing témakörére koncentrált.
Pályázatunk célja volt elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketing lehetőségek kiaknázására. A korszerű marketing technikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívántunk állítani cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.
A zsűri bírálati szempontjai:
Mennyire ismeri a témakörhöz tartozó szakirodalmat?
Korrekt a hivatkozási rendszere?
Sikerült-e túllépni a száraz, leíró stíluson?
Mennyire önálló alkotás?
Mennyire törekszik egy konkrét feladat megoldására és mennyire kreatív ez?
Mondanivalóját mennyire támasztja alá adatokkal, tényekkel?
Végzett-e elsődleges adatgyűjtést vagy csak közvetett adatokat használt fel?
A dolgozat formai megjelenítése, stílusa.
Összesen 6 pályázat érkezett.
A zsûri az elsõ díjat Szabó Lajos (BKÁE): Autóeladás, Interneten !?! című dolgozatának ítélte.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.