A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketing témakörére koncentrált.
Pályázatunk célja volt elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketing lehetőségek kiaknázására. A korszerű marketing technikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívántunk állítani cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.
A zsűri bírálati szempontjai:
Mennyire ismeri a témakörhöz tartozó szakirodalmat?
Korrekt a hivatkozási rendszere?
Sikerült-e túllépni a száraz, leíró stíluson?
Mennyire önálló alkotás?
Mennyire törekszik egy konkrét feladat megoldására és mennyire kreatív ez?
Mondanivalóját mennyire támasztja alá adatokkal, tényekkel?
Végzett-e elsődleges adatgyűjtést vagy csak közvetett adatokat használt fel?
A dolgozat formai megjelenítése, stílusa.
Összesen 6 pályázat érkezett.
A zsûri az elsõ díjat Szabó Lajos (BKÁE): Autóeladás, Interneten !?! című dolgozatának ítélte.
Véleményvezér

A korrupció melegágya a cégeknek adott állami támogatások, első helyen állunk
Bindzsisztán pénzpumpája.

Meglepetés, lengyelek vették meg a britek egyik legnagyobb csomagküldő cégét
Terjeszkedik a lengyel gazdaság.

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak
Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia
Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak
Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.

Szijjártó Péter nagyon megdicsérte magát az USA vámok felfüggesztése kapcsán, bár semmi köze nem volt hozzá
Szijjártó Péter rettenetesen büszke önmagára.