Az első magyarországi online PR központ

A Creative Consulting és a Projekt Informatika Kft. májusban tesztüzemben elindította az első magyarországi online PR központot, a PRessCenter-t. Az online PR központ informatikai rendszere lehetővé teszi a cégek és a PR ügynökségek számára, hogy híreik hatékonyságáról, az olvasók összetételéről ezentúl pontos visszajelzést kapjanak, az újságírók kezébe pedig nagy értékű eszközt ad.

Az online PR központok közül talán a legismertebb a PRNewsWire (www.prnewswire.com), amely a hasonló rendszerekkel együtt néhány egyszerű elv alapján működnek. A magát kommunikálni kívánó cég – vagy az őt képviselő PR ügynökség – fizet azért, hogy az online PR rendszerek üzemeltetői üzeneteiket egy kereshető adatbázisba tegyék, illetve azokat célzottan eljuttassák az érintett újságírókhoz.
A PRessCenter-ben csak az üzemeltetőkkel szerződött cégek, vagy azok képviselői helyezhetnek el hírt, díjazás ellenében. A PRessCenter adminisztrátorai a beérkező híreket folyamatosan szemlézik, és a hirdetési jellegű üzeneteket, valamint azok feladóit kizárják a rendszerből. A szolgáltatás két legnagyobb előnye a szerződött partnerek számára, hogy a PR üzeneteik közvetlenül is eljutnak a nagyközönséghez és az újságírókhoz, valamint pontos visszajelzést kaphatnak kommunikációjuk hatékonyságáról és az olvasótábor összetételéről.

A PRessCenter piackutatása során egyértelműen kiderült, hogy az újságírók jó néven vennék, ha az egyes cégekről nem csak a cég honlapján, vagy a megszokott internetes keresők segítségével tudnának tájékozódni, hanem rendelkezésükre állna egy olyan kereshető adatbázis, ahol a cég sajtóközleményei időrendi sorrendben, illetve más, logikus paramétereknek megfelelően éjjel-nappal visszakereshetőek lennének. A PRessCenter segítségével az újságírók nemcsak azonnal értesülhetnek az őket érintő közleményekről és hírekről, hanem azokhoz kapcsolódó képeket tölthetnek le, és visszajelzést adhatnak a cégeknek a rendszeren, vagy a megadott kontaktszemélyeken keresztül. Egy hónapon belül egy rendezvénynaptárt is létrehoznak, amelynek segítségével a cégek közvetlenül elküldhetik meghívóikat a nagyközönség vagy az újságírók számára.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo