Az eddigi legnagyobb CRM bevezetés a hazai IT szektorban

A közelmúltban zárult le az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolati rendszer (CRM) bevezetés a magyarországi informatikai piacon. A KFKI Csoport az LLP cég által képviselt kanadai fejlesztésű Pivotalt választotta. A társaságnál csoportszinten összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházás keretében az üzembe helyezés első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt-nél. A bevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője, az LLP Budapest Kft., és az LNX Rt. közösen végezte.

A beruházás a belső folyamatszervezés, az oktatás, a projektvezetés, az adatbázis-építés költségeit, valamint az LLP által biztosított tanácsadói, tervezői-fejlesztői munkákat és a szoftver költségét foglalja magában. A szoftverrel kapcsolatos tervezési és fejlesztési munkákat a termékbevezetés során alapvetően az LLP végezte, míg a specifikációról, a minőségbiztosításról, a projekt vezetéséről elsősorban az LNX és más a KFKI-hoz tartozó szakemberek gondoskodtak.

A KFKI Csoport még az idén a Csoportba tartozó többi vállalatnál is kiépíti a Pivotalra alapozott ügyfélkapcsolati rendszert. Az ezzel kapcsolatos munkálatok már folynak, a projekt menedzselését az év hátralévő részében az LNX-től a KFKI tanácsadó cége a Consero Kft. vállalja át.

Már használatba vették a mintegy 100 felhasználót kiszolgáló rendszer kereskedelmi és marketing moduljait a KFKI Csoport központjában és az LNX Rt-nél. Az installált rendszer nemcsak a kereskedelmi és marketing, hanem az ügyfélszolgálati feladatokat lefedő modulokat is tartalmazza. Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt-nél csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban bonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát várnak. A több száz fős, több önálló cégből álló vállalatcsoportnál különösen nagy a jelentősége az értékesítés összehangolásának. A KFKI számára továbbá azért is fontos a CRM megoldás, mert a bevezetés révén a projektmenedzsmentet végző vállalatánál, az LNX Hálózatintegrációs Rt-nél is jelentős CRM projekttapasztalat halmozódik fel.

Teljesítmény tekintetében a Pivotal CRM rendszer felveszi a versenyt a nagy konkurensek hasonló termékeivel - akár az azonnal használható beépített funkciókra, akár a testreszabással kialakítható sajátosságokra gondolunk. Az előbbire jó példa az adatok listázására, lekérdezésére, csoportosítására szolgáló beépített Pivotal-eszközkészlet, utóbbira pedig a KFKI által alkalmazott kifinomult értékesítési módszertan szoftveres támogatása.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo