A beruházás a belső folyamatszervezés, az oktatás, a projektvezetés, az adatbázis-építés költségeit, valamint az LLP által biztosított tanácsadói, tervezői-fejlesztői munkákat és a szoftver költségét foglalja magában. A szoftverrel kapcsolatos tervezési és fejlesztési munkákat a termékbevezetés során alapvetően az LLP végezte, míg a specifikációról, a minőségbiztosításról, a projekt vezetéséről elsősorban az LNX és más a KFKI-hoz tartozó szakemberek gondoskodtak.
A KFKI Csoport még az idén a Csoportba tartozó többi vállalatnál is kiépíti a Pivotalra alapozott ügyfélkapcsolati rendszert. Az ezzel kapcsolatos munkálatok már folynak, a projekt menedzselését az év hátralévő részében az LNX-től a KFKI tanácsadó cége a Consero Kft. vállalja át.
Már használatba vették a mintegy 100 felhasználót kiszolgáló rendszer kereskedelmi és marketing moduljait a KFKI Csoport központjában és az LNX Rt-nél. Az installált rendszer nemcsak a kereskedelmi és marketing, hanem az ügyfélszolgálati feladatokat lefedő modulokat is tartalmazza. Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt-nél csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban bonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát várnak. A több száz fős, több önálló cégből álló vállalatcsoportnál különösen nagy a jelentősége az értékesítés összehangolásának. A KFKI számára továbbá azért is fontos a CRM megoldás, mert a bevezetés révén a projektmenedzsmentet végző vállalatánál, az LNX Hálózatintegrációs Rt-nél is jelentős CRM projekttapasztalat halmozódik fel.
Teljesítmény tekintetében a Pivotal CRM rendszer felveszi a versenyt a nagy konkurensek hasonló termékeivel - akár az azonnal használható beépített funkciókra, akár a testreszabással kialakítható sajátosságokra gondolunk. Az előbbire jó példa az adatok listázására, lekérdezésére, csoportosítására szolgáló beépített Pivotal-eszközkészlet, utóbbira pedig a KFKI által alkalmazott kifinomult értékesítési módszertan szoftveres támogatása.
Az eddigi legnagyobb CRM bevezetés a hazai IT szektorban
A közelmúltban zárult le az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolati rendszer (CRM) bevezetés a magyarországi informatikai piacon. A KFKI Csoport az LLP cég által képviselt kanadai fejlesztésű Pivotalt választotta. A társaságnál csoportszinten összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházás keretében az üzembe helyezés első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt-nél. A bevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője, az LLP Budapest Kft., és az LNX Rt. közösen végezte.
Véleményvezér
Legyél hatósági főállatorvos állatorvosi diploma nélkül
Kevés a hatósági állatorvos.
Kormányváltó hangulat
Oda a Fidesz népszerűsége.
Sok nagy okos már világháborút lát
Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat
A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten
A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt
A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.