Aktívabb női böngészők

a British Airways és a Nagyutazás.hu közös felmérése szerint az internetezők 60 százaléka innen szerzi be utazási információit. A kutatás eredményei szerint a hölgyek aktívabbak a szabadidő eltöltésével kapcsolatos online információk beszerzése tekintetében, illetve nagyobb arányban vannak az utazási és szabadidős információkat a netről begyűjtők táborában is.

Az Internet elterjedésével az utazási és utaztatói szakma is új piaci lehetőségekkel és kihívásokkal szembesül. Míg 2 évvel ezelőtt, a felhasználók 10-12%-a számára pusztán „tájékozódási pontot” jelentett az Internet, addig ma már több mint 60%-uk szerzi be innen utazási információit, sőt 28%-uk az utazás fontosabb kellékeit – repülőjegy, szálloda – is számítógépen keresztül foglalja – derül ki , 600 fős mintán, a rendszeresen Internetezők körében végzett felméréséből.

A felmérés szerint ma már az Internetet rendszeresen használók 61%-a rendelkezik saját előfizetéssel. Ezen felhasználók 40%-a a Budapesten vagy valamely megyeszékhelyen élő, 26 és 35 év közötti generáció tagjaiból kerülnek ki. A felmérés során megkérdezettek 54%-a legalább napi fél órát, 33%-a pedig több mint 2 órát tölt Internetezéssel.

Az Internetről gyakrabban gyűjtenek utazási és szabadidős információkat a hölgyek, mint a férfiak. Míg a gyengébb nem képviselőinek 44%-a keres rendszeresen utazással kapcsolatos híreket és adatokat a világhálón, addig a férfiak esetében ez az arány csak 36%. A hölgyek aktívabbak a szabadidő eltöltésével kapcsolatos online információk beszerzése tekintetében is. Míg a férfiak negyede tájékozódik az Interneten a szabadidős programokról, addig a megkérdezett hölgyek közel harmada gondoskodik erről interaktív módon.

A British Airways és a Nagyutazás.hu közös felmérésének adatai szerint az interaktív utazás és programtervezésnél a legtöbben utazásra szakosodott oldalakról (30%) és utazási irodák ajánlatából (18%), azaz kínálati oldalról választanak, tájékozódnak.

A megszerzett információ alapján végzett Online foglalások számát tekintve is a 26-35 éves korosztály a legaktívabb. Ebben a korosztályban gyakorlatilag minden második, a 36-45 év közöttiek körében minden harmadik, míg a 18-25 év közöttiek körében minden ötödik felhasználó foglalja utazásai bizonyos alap elemeit az Interneten.

Az Online módon történő foglalások ma még elsősorban az utazás módjára és a szállásra terjednek ki. A felmérésben megkérdezettek 16%-a foglalt és vásárolt már az Interneten legalább egyszer például repülőjegyet, míg 25%-uk szerzett tapasztalatot szállás foglalás terén.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo