Aktívabb női böngészők

a British Airways és a Nagyutazás.hu közös felmérése szerint az internetezők 60 százaléka innen szerzi be utazási információit. A kutatás eredményei szerint a hölgyek aktívabbak a szabadidő eltöltésével kapcsolatos online információk beszerzése tekintetében, illetve nagyobb arányban vannak az utazási és szabadidős információkat a netről begyűjtők táborában is.

Az Internet elterjedésével az utazási és utaztatói szakma is új piaci lehetőségekkel és kihívásokkal szembesül. Míg 2 évvel ezelőtt, a felhasználók 10-12%-a számára pusztán „tájékozódási pontot” jelentett az Internet, addig ma már több mint 60%-uk szerzi be innen utazási információit, sőt 28%-uk az utazás fontosabb kellékeit – repülőjegy, szálloda – is számítógépen keresztül foglalja – derül ki , 600 fős mintán, a rendszeresen Internetezők körében végzett felméréséből.

A felmérés szerint ma már az Internetet rendszeresen használók 61%-a rendelkezik saját előfizetéssel. Ezen felhasználók 40%-a a Budapesten vagy valamely megyeszékhelyen élő, 26 és 35 év közötti generáció tagjaiból kerülnek ki. A felmérés során megkérdezettek 54%-a legalább napi fél órát, 33%-a pedig több mint 2 órát tölt Internetezéssel.

Az Internetről gyakrabban gyűjtenek utazási és szabadidős információkat a hölgyek, mint a férfiak. Míg a gyengébb nem képviselőinek 44%-a keres rendszeresen utazással kapcsolatos híreket és adatokat a világhálón, addig a férfiak esetében ez az arány csak 36%. A hölgyek aktívabbak a szabadidő eltöltésével kapcsolatos online információk beszerzése tekintetében is. Míg a férfiak negyede tájékozódik az Interneten a szabadidős programokról, addig a megkérdezett hölgyek közel harmada gondoskodik erről interaktív módon.

A British Airways és a Nagyutazás.hu közös felmérésének adatai szerint az interaktív utazás és programtervezésnél a legtöbben utazásra szakosodott oldalakról (30%) és utazási irodák ajánlatából (18%), azaz kínálati oldalról választanak, tájékozódnak.

A megszerzett információ alapján végzett Online foglalások számát tekintve is a 26-35 éves korosztály a legaktívabb. Ebben a korosztályban gyakorlatilag minden második, a 36-45 év közöttiek körében minden harmadik, míg a 18-25 év közöttiek körében minden ötödik felhasználó foglalja utazásai bizonyos alap elemeit az Interneten.

Az Online módon történő foglalások ma még elsősorban az utazás módjára és a szállásra terjednek ki. A felmérésben megkérdezettek 16%-a foglalt és vásárolt már az Interneten legalább egyszer például repülőjegyet, míg 25%-uk szerzett tapasztalatot szállás foglalás terén.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo