A Tech Data racionalizáló és piacbővítő

- Többféle módon próbált meg alkalmazkodni a világban kialakult recessziós piaci helyzethez a Tech Data Magyarország - mondta egy sajtótájékoztatón október végén Diószeghy Zoltán, a cég magyarországi ügyvezető igazgatója.

- Elsősorban költséghatékony módszerekkel próbáltuk a lehető legnagyobb mértékben leszorítani kiadásainkat. Új beszállítókat kerestünk meg, hiszen a kínálatban új termékek megjelenése természetesen új ügyfeleket is jelent. S ezzel párhuzamosan fokozottan előtérbe helyeztük legmodernebb szolgáltatásunkat, az elektronikus kereskedelmet. Tavaly decemberben a nagykereskedelmi cégek között elsőként vezettük be Magyarországon is In Touch rendszerünket, ami tulajdonképpen egy web alapú böngészőn keresztül elérhető on-line információs és kereskedelmi rendszer. Más szavakkal ez azt jelenti, hogy viszonteladóink egyetlen kattintással választhatnak és vásárolhatnak termékskálánkból, illetve vásárlás előtt minden termékről pontos információt szerezhetnek a naprakész és részletes termékleírásokból. A weboldalon az információk mellett az aktuális árakat is feltüntettük, ezzel a kiskereskedők dolgát is megkönnyítettük, valamint ezáltal fontos támpontot adunk nekik.
Az elektronikus vásárlás előnyeit egyre többen ismerik és használják ki, ám főleg a számítástechnikai berendezések világában a vásárlás nem fejeződik be azzal, hogy megvesszük az árut, hiszen az érzékeny és sokszor nehéz berendezéseket el is kell szállítani rendeltetési helyükre. Ezért az In Touch-hoz a Tech Data egy gyors és zökkenőmentesen működő szállítási rendszert is kapcsolt. Ennek köszönhetően az egy kattintással kiválasztott és megvásárolt termékeket akár néhány órán belül a kívánt helyszínre szállítják.
- Vállalatunk, a Tech Data 22 európai leányvállalata közül mára már mindegyik bevezette az on-line kereskedelmet. Az eredmények magukért beszélnek: a Tech Data a 2000/2001-es pénzügyi évben bonyolított 20,4 milliárd dolláros éves forgalmának 25 százaléka már az elektronikus kereskedelemből származott. A szolgáltatás on-line, vagyis mindig elérhető természetének köszönhetően pedig tulajdonképpen egy állandóan nyitva tartó irodával várjuk a viszonteladókat és az érdeklődőket – zárta gondolatmenetét az ügyvezető igazgató.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo