Jelenleg a Raiffeisen Bank 250 alkalmazottja veszi igénybe a szolgáltatást, melyet folyamatosan kiterjesztenek további munkatársakra is. "Olyan megoldást kerestünk, amivel alkalmazottaink mobiltelefonon keresztül online érhetik el az e-maileket és naptárukat. Fontos szempont volt számunkra, hogy a szolgáltatást egyszerűen bevezethessük: az e-Phone alkalmazás még az összetett banki informatikai környezetben sem igényelt alapvető változtatást a levelező rendszer konfigurációjában. " - nyilatkozta Dandár András, a Raiffeisen Bank Zrt. banküzemeltetési főosztály telefonos csoportvezetője.
A rendszer működését az úgynevezett always-on push (automatikus szinkronizáció) technológia támogatja. Ennek segítségével ugyanis az üzenetek és a naptár adatai automatikusan továbbításra kerülnek a mobiltelefonra vagy a PDA-ra. Az egységesített nézet funkcionalitás pedig lehetővé teszi, hogy a mobilon kezdeményezett bármely változtatás az e-mailben vagy a naptár adataiban azonnal végrehajtásra kerüljön a levelezési szerveren is. Az üzenetek teljes körű titkosítással jutnak el a szervertől a kliensig, a készüléktől függő 128 bites titkosító kulccsal létrehozott AES titkosítás segítségével, melyhez távoli szerver nem férhet hozzá.
A Gartner kutatóközpont előrejelzése szerint rohamosan terjed a mobil elektronikus levelezés: a vállalat becslése szerint 350 millió mobiltulajdonos fogja 2010-ben előnyben részesíteni a "hordozható" e-mailt a rövid szöveges üzenetekkel, az SMS-sel szemben.
A Pannon e-Phone szolgáltatásról bővebben itt tájékozódhat.