A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével

A Gazdasági és Versenyhivatal megbírságolta a Pannont, ám a mobilszolgáltató cég nem ért egyet a döntéssel és bíróságra viszi az ügyet.

A Pannon nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntésével, melyben húsz millió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, azt állítva, hogy a 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat, ezért a mobilszolgáltató jogorvoslatért a bírósághoz fordul.

"A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással  és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik" - mondta



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo