A magyar leányvállalat lett az Avaya európai technológiai központja

Az amerikai Avaya Inc. magyarországi leányvállalatát választotta európai technológiai központjául. Az elmúlt egy évben a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. A call centerek piacán 53 %-os részesedéssel rendelkező Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban, szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensek képzése.

A magyar leánycég az elmúlt évtől kezdődően egyre hangsúlyosabb szerepet kap az amerikai vállalat európai és EMEA térségbeli terjeszkedésében. Az Avaya létrehozta Global Services üzletágát is, amelyben a magyarországi szakemberek kiválóságát kihasználva alakult ki hazánk régióközponti szerepe. A szolgáltatási üzletág létrehozásával közvetlenül, vagy a viszonteladók útján többféle igényt ki tudnak elégíteni, mint eddig valaha. A viszonteladók képzésére kiemelt figyelmet fordít a vállalat, és Magyarország ebből a szempontból is kiemelkedő szerepet kapott, nevezetesen Budapest az
Avaya University régióközpontja is egyben.

A hazai call center piacon 53%-os részesedéssel rendelkező vállalat új szolgáltatási üzletága Európa második legnagyobb szakértői központjának számít, amelynek feladata, hogy a meglévő viszonteladói partnerhálózatot, az ügyfeleket és az Avaya külföldi leányvállalatainak szakembereit támogassa, távolról beavatkozva a telepítésekbe, ellenőrzésekbe és javításokba. A végfelhasználók és a viszonteladói partnerhálózat számára kész szerviz és installációs szolgáltatási konstrukciókat biztosítanak, így egységesen szolgálhatják ki ügyfeleiket.

Az ügyfélközpontú üzleti kultúra hazai terjesztése érdekében a Humánerőforrás Alapítvány kezdeményezésére szeptembertől, összesen hét középiskolában, ebből négy intézményben az Avaya legmodernebb termékeivel indul el az államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensképzési program. A cég ezen felül a következő tanévben vezeti be a fiatal tehetségek ösztöndíjprogramját is, valamint az Informatikai Vállalkozók Szövetsége tagjaként erőfeszítéseket kíván tenni az infokultúra és a megfelelő jogi környezet kialakítására.

„A magyarországi ügyfelek számára kiemelkedően fontos az Avaya szabadalmának, az Expert Systemnek a szolgáltatási rendszerbe történő beépülése” – mondta Rohály Gábor, az Avaya Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója. Ez egy automatikusan, távolról, az ügyfél számára láthatatlanul működő felügyeleti és szerviz eszköz, melynek hátterében egy olyan hibaadatbázis áll, amelyet az Avaya tíz éve fejleszt és tölt fel információkkal. A Webticketing megoldás révén ezentúl az ügyfelek is hozzáférhetnek a hibaadatbázishoz, hibát jelenthetnek be és on-line nyomonkövethetik a karbantartási folyamatokat.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo