A magyar leányvállalat lett az Avaya európai technológiai központja

Az amerikai Avaya Inc. magyarországi leányvállalatát választotta európai technológiai központjául. Az elmúlt egy évben a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. A call centerek piacán 53 %-os részesedéssel rendelkező Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban, szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensek képzése.

A magyar leánycég az elmúlt évtől kezdődően egyre hangsúlyosabb szerepet kap az amerikai vállalat európai és EMEA térségbeli terjeszkedésében. Az Avaya létrehozta Global Services üzletágát is, amelyben a magyarországi szakemberek kiválóságát kihasználva alakult ki hazánk régióközponti szerepe. A szolgáltatási üzletág létrehozásával közvetlenül, vagy a viszonteladók útján többféle igényt ki tudnak elégíteni, mint eddig valaha. A viszonteladók képzésére kiemelt figyelmet fordít a vállalat, és Magyarország ebből a szempontból is kiemelkedő szerepet kapott, nevezetesen Budapest az
Avaya University régióközpontja is egyben.

A hazai call center piacon 53%-os részesedéssel rendelkező vállalat új szolgáltatási üzletága Európa második legnagyobb szakértői központjának számít, amelynek feladata, hogy a meglévő viszonteladói partnerhálózatot, az ügyfeleket és az Avaya külföldi leányvállalatainak szakembereit támogassa, távolról beavatkozva a telepítésekbe, ellenőrzésekbe és javításokba. A végfelhasználók és a viszonteladói partnerhálózat számára kész szerviz és installációs szolgáltatási konstrukciókat biztosítanak, így egységesen szolgálhatják ki ügyfeleiket.

Az ügyfélközpontú üzleti kultúra hazai terjesztése érdekében a Humánerőforrás Alapítvány kezdeményezésére szeptembertől, összesen hét középiskolában, ebből négy intézményben az Avaya legmodernebb termékeivel indul el az államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensképzési program. A cég ezen felül a következő tanévben vezeti be a fiatal tehetségek ösztöndíjprogramját is, valamint az Informatikai Vállalkozók Szövetsége tagjaként erőfeszítéseket kíván tenni az infokultúra és a megfelelő jogi környezet kialakítására.

„A magyarországi ügyfelek számára kiemelkedően fontos az Avaya szabadalmának, az Expert Systemnek a szolgáltatási rendszerbe történő beépülése” – mondta Rohály Gábor, az Avaya Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója. Ez egy automatikusan, távolról, az ügyfél számára láthatatlanul működő felügyeleti és szerviz eszköz, melynek hátterében egy olyan hibaadatbázis áll, amelyet az Avaya tíz éve fejleszt és tölt fel információkkal. A Webticketing megoldás révén ezentúl az ügyfelek is hozzáférhetnek a hibaadatbázishoz, hibát jelenthetnek be és on-line nyomonkövethetik a karbantartási folyamatokat.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo