A Hewlett-Packard átszervezi on-line marketing rendszerét

A Hewlett-Packard Europe digitális reklámkiadásai terén végzett legnagyobb átalakítása alkalmával erőteljesen csökkenteni készül a megbízott médiacégek számát.

Az átalakítás a rivális Compaq-val való fúzió miatt vált szükségessé. A két cég egyesülése következtében Európában több mint negyven digitális marketingügynökség munkája került egy központ alá, míg világviszonylatban a nyolcvanat is meghaladja ez a szám.

A megbízott cégek három csoportra oszlanak majd. Elsőként a HP Europe – a négy saját működési egysége részére – öt, kimondottan digitális munkára szakosodott kreatív stúdiót fog alkalmazni. A globális márkaépítésre a társaság újabb öt cégből álló egységet tart majd fenn a nemzetközi piacot célzó HP.com weboldallal kapcsolatos munkák kivitelezésére. A harmadik csoportot a HP globális digitális marketing és kommunikációs szekciója adja. A HP Europe csak Európára kiterjedő kreatív on-line részlege önállóan fog működni.

A HP Egyesült Államokon kívüli globális piacán az Omnicom tulajdonában lévő, san franciscói Silverstein & Partners lett kinevezve januárban a HP hivatalos márkaépítési ügynökségévé, az interaktív szárnyat pedig a Modern Media és az FCBi képzik. Értesülések szerint a nagymértékű átalakítás kereteiben az egyaránt az Interpublic Grouphoz tartozó FCBi és Modern Media együttműködésre lettek felkérve mind a négy HP szervezeti egységgel.

A Hewlett-Packard 2001-ben vásárolta fel a Compaq Computert 28.5 milliárd dollárért, amivel a szerverek, PC-k és kéziszámítógépek piacának egyik legjelentősebb szereplőjévé vált.


Mark Sweney, London, Revolution UK Online
© 2003 Haymarket Business Publications Ltd

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo