Az átalakítás a rivális Compaq-val való fúzió miatt vált szükségessé. A két cég egyesülése következtében Európában több mint negyven digitális marketingügynökség munkája került egy központ alá, míg világviszonylatban a nyolcvanat is meghaladja ez a szám.
A megbízott cégek három csoportra oszlanak majd. Elsőként a HP Europe – a négy saját működési egysége részére – öt, kimondottan digitális munkára szakosodott kreatív stúdiót fog alkalmazni. A globális márkaépítésre a társaság újabb öt cégből álló egységet tart majd fenn a nemzetközi piacot célzó HP.com weboldallal kapcsolatos munkák kivitelezésére. A harmadik csoportot a HP globális digitális marketing és kommunikációs szekciója adja. A HP Europe csak Európára kiterjedő kreatív on-line részlege önállóan fog működni.
A HP Egyesült Államokon kívüli globális piacán az Omnicom tulajdonában lévő, san franciscói Silverstein & Partners lett kinevezve januárban a HP hivatalos márkaépítési ügynökségévé, az interaktív szárnyat pedig a Modern Media és az FCBi képzik. Értesülések szerint a nagymértékű átalakítás kereteiben az egyaránt az Interpublic Grouphoz tartozó FCBi és Modern Media együttműködésre lettek felkérve mind a négy HP szervezeti egységgel.
A Hewlett-Packard 2001-ben vásárolta fel a Compaq Computert 28.5 milliárd dollárért, amivel a szerverek, PC-k és kéziszámítógépek piacának egyik legjelentősebb szereplőjévé vált.
Mark Sweney, London, Revolution UK Online
© 2003 Haymarket Business Publications Ltd
A Hewlett-Packard átszervezi on-line marketing rendszerét
A Hewlett-Packard Europe digitális reklámkiadásai terén végzett legnagyobb átalakítása alkalmával erőteljesen csökkenteni készül a megbízott médiacégek számát.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.