A Hewlett-Packard átszervezi on-line marketing rendszerét

A Hewlett-Packard Europe digitális reklámkiadásai terén végzett legnagyobb átalakítása alkalmával erőteljesen csökkenteni készül a megbízott médiacégek számát.

Az átalakítás a rivális Compaq-val való fúzió miatt vált szükségessé. A két cég egyesülése következtében Európában több mint negyven digitális marketingügynökség munkája került egy központ alá, míg világviszonylatban a nyolcvanat is meghaladja ez a szám.

A megbízott cégek három csoportra oszlanak majd. Elsőként a HP Europe – a négy saját működési egysége részére – öt, kimondottan digitális munkára szakosodott kreatív stúdiót fog alkalmazni. A globális márkaépítésre a társaság újabb öt cégből álló egységet tart majd fenn a nemzetközi piacot célzó HP.com weboldallal kapcsolatos munkák kivitelezésére. A harmadik csoportot a HP globális digitális marketing és kommunikációs szekciója adja. A HP Europe csak Európára kiterjedő kreatív on-line részlege önállóan fog működni.

A HP Egyesült Államokon kívüli globális piacán az Omnicom tulajdonában lévő, san franciscói Silverstein & Partners lett kinevezve januárban a HP hivatalos márkaépítési ügynökségévé, az interaktív szárnyat pedig a Modern Media és az FCBi képzik. Értesülések szerint a nagymértékű átalakítás kereteiben az egyaránt az Interpublic Grouphoz tartozó FCBi és Modern Media együttműködésre lettek felkérve mind a négy HP szervezeti egységgel.

A Hewlett-Packard 2001-ben vásárolta fel a Compaq Computert 28.5 milliárd dollárért, amivel a szerverek, PC-k és kéziszámítógépek piacának egyik legjelentősebb szereplőjévé vált.


Mark Sweney, London, Revolution UK Online
© 2003 Haymarket Business Publications Ltd

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo