A Carnation feladata a Honda termékpaletta itthoni gerincét képező motorkerékpárok és személyautók elegáns internetes bemutatása, a márka patináns imázsát hűen tükröző modern website megalkotása volt. A website-on több interaktív menüpont van, így például a látogatók a lakóhelyükhöz legközelebb elhelyezkedő Honda márkakereskedőt egy interaktív térkép segítségével kereshetik meg. A felhasználót további interakcióra serkenti a főoldalon található szavazás doboz és a Galéria menüpont tematikusan rendezett képnézegetője - ismerteti a honlapot a Carnation.
A Honda nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztésre; ezeket az eredményeket a Technikai mérföldkövek valamint az innováció lépéseit felvonultató oldalak emelik ki, ahol évszám szerint böngészhetnek az érdeklődők az információk között.
A Carnation keze van a Honda.hu kialakításában
A Havasi Budapest Reklámügynökség felkérésére a Carnation tervezte és kivitelezte a Honda magyarországi vállalati és termék website-ját.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.