A Carnation feladata a Honda termékpaletta itthoni gerincét képező motorkerékpárok és személyautók elegáns internetes bemutatása, a márka patináns imázsát hűen tükröző modern website megalkotása volt. A website-on több interaktív menüpont van, így például a látogatók a lakóhelyükhöz legközelebb elhelyezkedő Honda márkakereskedőt egy interaktív térkép segítségével kereshetik meg. A felhasználót további interakcióra serkenti a főoldalon található szavazás doboz és a Galéria menüpont tematikusan rendezett képnézegetője - ismerteti a honlapot a Carnation.
A Honda nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztésre; ezeket az eredményeket a Technikai mérföldkövek valamint az innováció lépéseit felvonultató oldalak emelik ki, ahol évszám szerint böngészhetnek az érdeklődők az információk között.
A Carnation keze van a Honda.hu kialakításában
A Havasi Budapest Reklámügynökség felkérésére a Carnation tervezte és kivitelezte a Honda magyarországi vállalati és termék website-ját.
Véleményvezér

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.