A Carnation keze van a Honda.hu kialakításában

A Havasi Budapest Reklámügynökség felkérésére a Carnation tervezte és kivitelezte a Honda magyarországi vállalati és termék website-ját.

A Carnation feladata a Honda termékpaletta itthoni gerincét képező motorkerékpárok és személyautók elegáns internetes bemutatása, a márka patináns imázsát hűen tükröző modern website megalkotása volt. A website-on több interaktív menüpont van, így például a látogatók a lakóhelyükhöz legközelebb elhelyezkedő Honda márkakereskedőt egy interaktív térkép segítségével kereshetik meg. A felhasználót további interakcióra serkenti a főoldalon található szavazás doboz és a Galéria menüpont tematikusan rendezett képnézegetője - ismerteti a honlapot a Carnation.

A Honda nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztésre; ezeket az eredményeket a Technikai mérföldkövek valamint az innováció lépéseit felvonultató oldalak emelik ki, ahol évszám szerint böngészhetnek az érdeklődők az információk között.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo