A Carnation keze van a Honda.hu kialakításában

A Havasi Budapest Reklámügynökség felkérésére a Carnation tervezte és kivitelezte a Honda magyarországi vállalati és termék website-ját.

A Carnation feladata a Honda termékpaletta itthoni gerincét képező motorkerékpárok és személyautók elegáns internetes bemutatása, a márka patináns imázsát hűen tükröző modern website megalkotása volt. A website-on több interaktív menüpont van, így például a látogatók a lakóhelyükhöz legközelebb elhelyezkedő Honda márkakereskedőt egy interaktív térkép segítségével kereshetik meg. A felhasználót további interakcióra serkenti a főoldalon található szavazás doboz és a Galéria menüpont tematikusan rendezett képnézegetője - ismerteti a honlapot a Carnation.

A Honda nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztésre; ezeket az eredményeket a Technikai mérföldkövek valamint az innováció lépéseit felvonultató oldalak emelik ki, ahol évszám szerint böngészhetnek az érdeklődők az információk között.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo