210 millió netező Kínában

Egy kormányhivatal jelentése szerint hamarosan Kína lesz a legnagyobb online piac, pedig csak 16 százalékos a penetrációja.

A kínai internettel foglalkozó elemző jelentéséből kiderül, hogy már 2007 végén 210 millió előfizetőt számláltak, ami idén, tekintve a tavalyi 53 százalékos növekedési ritmust, a világ legnagyobb számú internetezőjével rendelkező országává teheti Kínát - írja az isite.hu. Ahhoz ugyanis már "csak" ötmillió új előfizetőre van szüksége, ráadásul még így is marad növekedési potenciálja bőven, mert az ország penetrációja ezzel se fogja átlépni a húsz százalékos küszöböt.

A növekedés negyven százalékban vidéki területeken történt, ami szabadabb országokban kifejezetten problémás szokott lenni. Érdekesség, hogy a jelentés szerint eltérően a világ összes többi országától, Kínában nem a webezés és a levelezés a legnépszerűbb online elfoglaltság, hanem a zeneletöltés és az azonnali üzenetküldés.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo