210 millió netező Kínában

Egy kormányhivatal jelentése szerint hamarosan Kína lesz a legnagyobb online piac, pedig csak 16 százalékos a penetrációja.

A kínai internettel foglalkozó elemző jelentéséből kiderül, hogy már 2007 végén 210 millió előfizetőt számláltak, ami idén, tekintve a tavalyi 53 százalékos növekedési ritmust, a világ legnagyobb számú internetezőjével rendelkező országává teheti Kínát - írja az isite.hu. Ahhoz ugyanis már "csak" ötmillió új előfizetőre van szüksége, ráadásul még így is marad növekedési potenciálja bőven, mert az ország penetrációja ezzel se fogja átlépni a húsz százalékos küszöböt.

A növekedés negyven százalékban vidéki területeken történt, ami szabadabb országokban kifejezetten problémás szokott lenni. Érdekesség, hogy a jelentés szerint eltérően a világ összes többi országától, Kínában nem a webezés és a levelezés a legnépszerűbb online elfoglaltság, hanem a zeneletöltés és az azonnali üzenetküldés.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo