Vonja vissza a kormány, hogy élelmiszerboltokban költhessék az emberek a SZÉP-kártyás pénzeket

Turisztikai évadzáró rendezvényt szervezett a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK), amelyen a területi kereskedelmi és iparkamarák közel 90 százalékának vállalkozói képviselték az ország szinte valamennyi turisztikai régióját. Az eseményen a szakma képviselői – kamarai szakemberek és turisztikai vállalkozások, valamint szakmai szervezetek – az idei évi tapasztalatokat, jó gyakorlatokat osztották meg egymással, és javaslatokat fogalmaztak meg, amelyek hozzájárulhatnának a belföldi turizmus élénkítéséhez.

•             Ezen kívül továbbra is szükség lenne a turizmusban új, nagyszabású attrakciókra, amelyek élénkítik a forgalmat.

Nagy Elek, a BKIK elnöke a rendezvény kapcsán elmondta: „A BKIK egyik kiemelt célja, hogy erősítse az összefogást a területi kamarák között. Az ilyen alkalmak lehetőséget biztosítanak arra, hogy egységes álláspontra jussunk és ez alapján fogalmazhassuk meg javaslatainkat, amelyeket eljuttathatunk a döntéshozók felé, ahogyan tettük azt a korábbiakban a KATA átalakításától a Repohár szabályozáson át a budapesti közlekedés gazdasági működést gátló intézkedései kapcsán.” 

A BKIK ennek megfelelően vállalta, hogy az elhangzott véleményeket és javaslatokat összesítve eljuttatja a Parlament Gazdasági Bizottságához.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo