Döbbenetes, mennyi élelmiszert veszünk SZÉP-kártyával

Az év első 9 hónapjában 8,3, szeptemberben pedig 36 százalékkal nőtt a K&H SZÉP-kártya forgalom az előző év azonos időszakához képest. Emögött egyértelműen a hideg élelmiszer vásárlás áll, hiszen szeptemberben már a teljes költések közel harmadát ez tette ki.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az előző év szeptemberéhez képest 6,5 százalékkal növekedett a K&H SZÉP-kártya elfogadóhelyek száma, így ezzel országos szinten átlépte a 41 ezret. Eközben hasonló mértékben, 6 százalékkal emelkedett az új főkártyabirtokosok száma is. Egyértelműen látható tehát a kereslet erősödése a kereskedők, szolgáltatók, vendéglátóipari egységek, illetve a felhasználók oldaláról is. Sőt, a munkáltatók is egyre nagyobb mértékben használják a juttatási formát, ugyanis egy év alatt 14,5 százalékkal növekedett a kártyákon jóváírt összeg.

Többet költünk SZÉP kártyával…

Az intenzívebb felhasználás a forgalomban is megmutatkozik. A K&H SZÉP-kártyával elköltött összeg 8,3 százalékkal emelkedett az év első 9 hónapjában a tavalyi évhez képest, míg ha csak a szeptemberi forgalmat nézzük, a növekedés 36 százalék 2022 azonos hónapjához viszonyítva.  

…és többet élelmiszerre is

Ezzel együtt az élelmiszer-vásárlásra fordított költések aránya is növekszik. Most szeptemberben a teljes K&H SZÉP-kártya forgalom 31,5 százalékát fordították hideg élelemiszer vásárlásra, míg a megelőző hónapban 23,6 százalékát.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo