David Perdue kijelentése inkább szimbolikus jelentésű, mivel Kína 2017 óta nem vásárolt új repülőgépet, ráadásul a Boeing rendelésállománya a legutóbbi gyorsjelentéskor meghaladta az 5.900 repülőgépet, a gyártás pedig alig érte el a 150 darabot a negyedévben.
Fotó: Pixabay
Ez jelentős javulás az egy évvel korábbi 2,89 dolláros veszteséghez képest is. A kereskedelmi repülőgépekből származó árbevétel 10,87 milliárd dollár lett, ami 81 százalékos növekedés éves szinten, és a védelmi, űr- és biztonsági, valamint a globális szolgáltatások szegmense is meghaladta a várakozásokat. A vártnál kisebb, 200 millió dolláros korrigált szabad cash flow veszteséget értek el, szemben az elemzők 1,79 milliárd dolláros előrejelzésével. A cég rendelésállománya 619 milliárd dollárra nőtt, ami magában foglal több, mint 5900 kereskedelmi repülőgépet.
A negyedévben 455-tel nőtt a rendelésállomány és 150 repülőgépet szállítottak le. A 737-es típusból havi 38 darabot gyártottak, ami a Boeing várakozása szerint még idén 42-re fog emelkedni, míg a 787-esből havi 7 gépet gyártanak. (Erstemarket)