Újra itt a márka

A Márkák Évében ismét lesz Superbrands, már az üzleti márkáknak is. A legkivállóbbakat keresik. A társadalmi felelősségvállalást is díjjazni fogják.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Idén negyedszer veszi kezdetét a Superbrands márkaminősítő program, idén első alkalommal a B2B csúcsmárkák, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkák számára is. 2008 tehát a Márkák Éve lesz. A Superbrands program legfőbb célja, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve elősegítse a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Az egyre szorosabb piaci versenyben előnnyel indulhatnak azok a cégek, amelyek márkáit ismerik és szeretik a fogyasztók, üzleti partnerek.

A hazai Superbrandek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára - ez derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből. Idén kibővítve folytatódik a márkakutatás. Arról, hogy mely márkák használhatják a "Superbrands 2008" címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.

Business Superbrands és GoodCSR 2008

A Business Superbrands program a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja majd be, azaz olyan magyarországi márkákat, amelyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák meg, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program mutatja be. A programban nemzetközi módszertan alapján kiválasztott márkák vehetnek részt.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo