Újra itt a márka

A Márkák Évében ismét lesz Superbrands, már az üzleti márkáknak is. A legkivállóbbakat keresik. A társadalmi felelősségvállalást is díjjazni fogják.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Idén negyedszer veszi kezdetét a Superbrands márkaminősítő program, idén első alkalommal a B2B csúcsmárkák, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkák számára is. 2008 tehát a Márkák Éve lesz. A Superbrands program legfőbb célja, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve elősegítse a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Az egyre szorosabb piaci versenyben előnnyel indulhatnak azok a cégek, amelyek márkáit ismerik és szeretik a fogyasztók, üzleti partnerek.

A hazai Superbrandek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára - ez derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből. Idén kibővítve folytatódik a márkakutatás. Arról, hogy mely márkák használhatják a "Superbrands 2008" címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.

Business Superbrands és GoodCSR 2008

A Business Superbrands program a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja majd be, azaz olyan magyarországi márkákat, amelyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák meg, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program mutatja be. A programban nemzetközi módszertan alapján kiválasztott márkák vehetnek részt.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo