Üdítő helyett víz a hőségben

Mint ahogy arra a szakemberek már sokszor felhívták a figyelmet, napjaink rekkenő hőségében rengeteg folyadékot kell innunk, mert könnyen kiszáradhatunk.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Úgy látszik ezt már mindenki megtanulta, hiszen az elmúlt hetekben vásárolt ásványvíz mennyisége rekordokat döntöget - mondta Danks Emese, Tesco-Global Áruházak Rt. marketing menedzsere. - A pünkösdi hosszú hétvége során — mely gyakorlatilag mindössze három napot jelent, mivel vasárnap és hétfőn zárva tartott az áruház — csak a saját márkás ásványvízből 1 millió két literes flakon kelt el, mely csaknem 80 százalék növekedést jelent a múlt év azonos időszakához képest.
Ez a szám is bizonyítja, hogy nem üdítőt, inkább vizet iszunk. Az ország legszomjasabb területének a Megapark és környéke bizonyult, hiszen a Tesco immár 27 áruháza közül itt fogyott a legtöbb ásványvíz: a három nap alatt mintegy 70 000 két literes ontotta a szomjakat.
Meleg napjaink másik nagy slágere a jégkrém, melyből szintén szinte hihetetlen mennyiség - több mint százezer dobozos családi jégkrém - fogyott az ország áruházaiban. Ez 100 százalékos növekedést jelent a tavalyi időszakhoz képest.

l. r.









Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo