Úgy látszik ezt már mindenki megtanulta, hiszen az elmúlt hetekben vásárolt ásványvíz mennyisége rekordokat döntöget - mondta Danks Emese, Tesco-Global Áruházak Rt. marketing menedzsere. - A pünkösdi hosszú hétvége során — mely gyakorlatilag mindössze három napot jelent, mivel vasárnap és hétfőn zárva tartott az áruház — csak a saját márkás ásványvízből 1 millió két literes flakon kelt el, mely csaknem 80 százalék növekedést jelent a múlt év azonos időszakához képest.
Ez a szám is bizonyítja, hogy nem üdítőt, inkább vizet iszunk. Az ország legszomjasabb területének a Megapark és környéke bizonyult, hiszen a Tesco immár 27 áruháza közül itt fogyott a legtöbb ásványvíz: a három nap alatt mintegy 70 000 két literes ontotta a szomjakat.
Meleg napjaink másik nagy slágere a jégkrém, melyből szintén szinte hihetetlen mennyiség - több mint százezer dobozos családi jégkrém - fogyott az ország áruházaiban. Ez 100 százalékos növekedést jelent a tavalyi időszakhoz képest.
l. r.
Üdítő helyett víz a hőségben
Mint ahogy arra a szakemberek már sokszor felhívták a figyelmet, napjaink rekkenő hőségében rengeteg folyadékot kell innunk, mert könnyen kiszáradhatunk.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.