Az ALDI élen jár a fogyasztók támogatásában, és az elvártnál jóval több kedvezményes árú termékkel segíti mérsékelni a háztartásokra nehezedő terheteket. A vállalat számtalan termékének csökkentette az árszintjét, és elsőként mérsékelte jelentősen a vaj, majd a trappista sajt fogyasztói árát, ezzel is enyhítve az élelmiszerinfláció hatását a magyar családokra. Az áruházlánc 2023. június elejétől a jogszabályi előíráson túl nem 20, hanem 22 termékkategóriában fog akciót hirdetni. Ezek az akciók az ország minden ALDI-üzletében egységesen kerülnek bevezetésre, a kedvezmények mértéke pedig elérheti az 50 százalékot is. Az áruháznyitások és újranyitások alkalmából az árengedmény egyes termékeknél akár 60 százalékos is lehet. A nyitás utáni első három napon valamennyi helyben sütött péktermék 20 százalékos kedvezménnyel kapható.
„A diszkont filozófia megalkotójaként az a célunk, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsuk a fogyasztóknak, ami a jelenlegi inflációs környezetben különösen nagy támogatást jelent a magyar családok számára. Az év eleje óta – több esetben elsőként – végrehajtott árcsökkentésünket tovább folytatjuk. Az eddigi ármérséklés mellett az előírt heti 20 helyett 22 termékkategóriában fogunk akciókat hirdetni, amelyek 24 terméket érintenek. Az összes többi akciós termékünket ideszámítva havi akcióink száma eléri a 300-at, a kedvezmény pedig országosan minden üzletben érvényes és elérheti a 50 százalékot, üzletek nyitásakor és újranyitásakor pedig akár 60 százalék is lehet” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.