Több milliárd eurós kárt okoznak a kilométeróra-csalók, mit tegyünk

Az áruk szabad mozgása az Európai Unió egyik alappillére, amely számos előnnyel jár, ugyanakkor a tisztességtelen versenynek és inkorrekt tevékenységeknek is teret enged. A carVertical, Európa legnagyobb használtautó-adatokat szolgáltató cége szerint a kilométeróra-csalás önmagában is több milliárd eurós veszteséget okoz az autóvásárlóknak a kontinensen.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

„A futásteljesítmény-manipulációt korántsem könnyű megfékezni. A hozzáértő vásárlók jó eséllyel felismerik a nem megfelelő alkatrészeket vagy hibákat, és gyanússá válhat számukra egy jármű állapota. A kevésbé tapasztaltak azonban kiszolgáltatott helyzetben vannak, így nemegyszer szembesülnek azzal, hogy az általuk vásárolt jármű messze nem felel meg az elvárásaiknak. A több mint 40 országból származó, többek között a futásteljesítményre, károkra, tulajdonosváltásokra és regisztrációkra vonatkozó nemzetközi adatok különösen hasznosak lehetnek azok számára, akik korábban csak a helyi piacokon ellenőrizték a járműveket, ahol szintén nagy számban vannak jelen import autók” – magyarázza Matas Buzelis, a carVertical szakértője.

Elsődleges prioritás az adatok megbízhatósága, biztonsága és az adatmennyiség kezelése

A hiteles, megbízható adatbejegyzések már most is autóvásárlók millióit védik a régióban, mivel a biztonságos és pontos információk birtokában könnyebben elkerülhetők az esetleges problémák.

„Az adatok ismeretében jobban fel tudjuk mérni egy autó állapotát, és a vásárlásról is minden eddiginél könnyebben dönthetünk. A megbízható és biztonságos adatforrásokkal való munka rendkívül eredményesnek bizonyult. Jelentős előny, hogy senki sem módosíthat vagy törölhet egy adott autóval kapcsolatos információt. Ez komoly visszatartó erőt jelent a csalásokkal szemben. A bűnözők tisztában vannak vele, hogy nem tudják meghamisítani a sérült járművek történetét” – mondja Matas Buzelis, a carVertical autóipari szakértője.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo