Tesco: már 200 tonna szaloncukor fogyott

A vállalat az év utolsó két hónapjában bonyolítja éves forgalmának 25 százalékát, ilyenkor a napi forgalom akár négyszer nagyobb, mint egyébként.

A Tesco hipermarketek eladási mutatói szerint már november elején megkezdődött a “folyamatos előkóstolgatás időszaka”, melynek során sok vásárló kipróbálja, milyen édességet vásároljon majd az ünnepekre. Az áruházlánc által kínált 54 különböző fajta szaloncukorból már több mint 200 tonna fogyott. A Tesco tapasztalatai szerint a vásárlók kedvence a zselés szaloncukor: a már értékesített szaloncukrok 70 százaléka ebből a fajtából származik. A tavalyi adatok alapján a dekorációs termékek eladásának felét az utolsó két-három hétben értékesítik. Környezetkímélő műfenyőből például 25, karácsonyi boából 35, égőkből – a kültéritől a beltéri égőkig, a színestől az egyszínűig — pedig mintegy 70 félét találhatunk. Bár az idei trend a jégkék, a zöld, a lila és az óarany színek irányába mutat, a Tesco vásárlói körében legkedveltebb karácsonyfadíszek a, piros, kék, ezüst illetve aranyszínűek.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo