A Tesco hipermarketek eladási mutatói szerint már november elején megkezdődött a “folyamatos előkóstolgatás időszaka”, melynek során sok vásárló kipróbálja, milyen édességet vásároljon majd az ünnepekre. Az áruházlánc által kínált 54 különböző fajta szaloncukorból már több mint 200 tonna fogyott. A Tesco tapasztalatai szerint a vásárlók kedvence a zselés szaloncukor: a már értékesített szaloncukrok 70 százaléka ebből a fajtából származik. A tavalyi adatok alapján a dekorációs termékek eladásának felét az utolsó két-három hétben értékesítik. Környezetkímélő műfenyőből például 25, karácsonyi boából 35, égőkből – a kültéritől a beltéri égőkig, a színestől az egyszínűig — pedig mintegy 70 félét találhatunk. Bár az idei trend a jégkék, a zöld, a lila és az óarany színek irányába mutat, a Tesco vásárlói körében legkedveltebb karácsonyfadíszek a, piros, kék, ezüst illetve aranyszínűek.
Tesco: már 200 tonna szaloncukor fogyott
A vállalat az év utolsó két hónapjában bonyolítja éves forgalmának 25 százalékát, ilyenkor a napi forgalom akár négyszer nagyobb, mint egyébként.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.