Tejtermékek árcsökkentésével száll be a PENNY a kiskereskedelmi háborúba

A PENNY továbbra is elkötelezett a megfizethető és kiváló minőségű termékek biztosítása mellett, ezért június 4-től két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan. A kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A kezdeményezés célja, hogy az alapvető élelmiszerek egyik legkeresettebb kategóriáját is hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé tegye a vásárlók számára a vállalat.

A vállalat első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát, június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron. A kedvező változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra.

Nagy a harc az élelmiszer-kereskedelemben (Fotó: PENNY)
Nagy a harc az élelmiszer-kereskedelemben (Fotó: PENNY)

Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:

a tej akár 14 százalék,

a túrótermékek akár 11 százalék,

a sajtok pedig akár 16 százalék kedvezménnyel kaphatók.

A tartósan alacsony áron kínált árucikkek a PENNY mind a 229 hazai üzletében egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.

Ez a kezdeményezés bizonyítja a vállalat azon irányú elkötelezettségét, hogy támogassa vásárlóit az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. A PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.

„A PENNY-nél továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy rendszeresen értékeljük árképzési politikánkat annak érdekében, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű termékeket a lehető legkedvezőbb áron biztosítsuk. Vállalatunk arra törekszik, hogy megfeleljen a fogyasztók változó igényeinek és preferenciáinak, eközben továbbra is arra törekszünk, hogy minél több árucikket kínáljunk pénztárcabarát árakon” – mondta Vincze Géza a PENNY beszerzési igazgatója.

Véleményvezér

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.
Fülön csapták Orbán Viktor barátját

Fülön csapták Orbán Viktor barátját 

Az ellenzék ezúttal ártatlan.
Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.
Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter 

1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo