Szuper termékek csúcsfogyasztóknak

A szektorok szerint összesített márkapotenciál indexek alapján a húskészítmények, az egészségmegőrző termékek és a közösségi portálok ismertek. Megy a Herz, az IWIW és a Vanish.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Most először átfogó fogyasztói kutatás készült a márkatudatosság felmérésére, amelyből többek között az is kiderül, hogy a Superbrandek vonzóbbak a fogyasztók számára. Átfogó fogyasztói kutatást végzett a GfK Hungária Piackutató Intézetet annak érdekében, hogy egyrészről a szakma minden eddiginél pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, illetve a márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztók véleményét. Eredmény: a hazai superbrandek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára. A megkérdezés 29 Superbrands Programban résztvevő márka mellett további 65 márkára is kiterjedt.

A vizsgált huszonöt termékkategória többségében a Superbrandek jobb eredményt értek el a többi márkához képest, tehát nem csak ismertebbek a fogyasztók körében, de a vonzerejük is nagyobb. A Superbrands díjat kiérdemlő márkák összesített márkapotenciál indexe pedig meghaladja a 94 márka összesített indexét. A szektorok szerint összesített márkapotenciál indexek alapján a húskészítmények, az egészségmegőrző termékek és a közösségi portálok érték el a legjobb eredményt.

A támogatott ismertség terén a mobiltelefon szolgáltatók végeztek az élen - közülük és egyben az összes vizsgált márka közül a T-Mobile a legismertebb. A Superbrandek közül a legmagasabb BPI-értéket (Brand Potential Index: ez mutatja, hogy egy márkának mekkora a vonzereje, illetve milyen kép él a fogyasztókban egy adott márkáról) a Herz kapta a válaszadóktól, ezt követi az IWIW és a Vanish.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo