Szuper termékek csúcsfogyasztóknak

A szektorok szerint összesített márkapotenciál indexek alapján a húskészítmények, az egészségmegőrző termékek és a közösségi portálok ismertek. Megy a Herz, az IWIW és a Vanish.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Most először átfogó fogyasztói kutatás készült a márkatudatosság felmérésére, amelyből többek között az is kiderül, hogy a Superbrandek vonzóbbak a fogyasztók számára. Átfogó fogyasztói kutatást végzett a GfK Hungária Piackutató Intézetet annak érdekében, hogy egyrészről a szakma minden eddiginél pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, illetve a márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztók véleményét. Eredmény: a hazai superbrandek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára. A megkérdezés 29 Superbrands Programban résztvevő márka mellett további 65 márkára is kiterjedt.

A vizsgált huszonöt termékkategória többségében a Superbrandek jobb eredményt értek el a többi márkához képest, tehát nem csak ismertebbek a fogyasztók körében, de a vonzerejük is nagyobb. A Superbrands díjat kiérdemlő márkák összesített márkapotenciál indexe pedig meghaladja a 94 márka összesített indexét. A szektorok szerint összesített márkapotenciál indexek alapján a húskészítmények, az egészségmegőrző termékek és a közösségi portálok érték el a legjobb eredményt.

A támogatott ismertség terén a mobiltelefon szolgáltatók végeztek az élen - közülük és egyben az összes vizsgált márka közül a T-Mobile a legismertebb. A Superbrandek közül a legmagasabb BPI-értéket (Brand Potential Index: ez mutatja, hogy egy márkának mekkora a vonzereje, illetve milyen kép él a fogyasztókban egy adott márkáról) a Herz kapta a válaszadóktól, ezt követi az IWIW és a Vanish.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo