Stagnáló mezőgazdasági árak

A mezőgazdasági termékek termelőiár-színvonala 2003 január–februárjában megközelítőleg azonos volt az előző év ugyanezen időszakában mérttel, ezen belül a növénytermelési és kertészeti termékek ára 3,2 százalékkal nőtt, míg az élő állatok és állati termékeké 5,3 százalékkal csökkent - tette közzé a KSH.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

2003 január–februárjában a gabonafélék árszintje (az előző év azonos időszakában bekövetkezett 44 százalékos csökkenés után) 8,0 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Az élelmezési célú burgonya ára 30,8 százalékkal, a zöldségféléké 12,3 százalékkal emelkedett.

Az élő vágóállatok termelői ára 11,1 százalékkal elmaradt az előző év január–februáritól, ezen belül a sertés termelői ára 21,7 százalékkal csökkent, de az előző hónaphoz viszonyítva 8,5 százalékkal nőtt. 2002 első két hónapjához viszonyítva a vágómarha ára (vágóborjú nélkül) 7,9 százalékkal emelkedett, a vágóbaromfié 2,8 százalékkal csökkent. A tehéntej termelői átlagára 0,8 százalékkal nőtt, a tyúktojásé 5,6 százalékkal volt alacsonyabb, mint 2002 január–februárjában.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo