Stagnáló mezőgazdasági árak

A mezőgazdasági termékek termelőiár-színvonala 2003 január–februárjában megközelítőleg azonos volt az előző év ugyanezen időszakában mérttel, ezen belül a növénytermelési és kertészeti termékek ára 3,2 százalékkal nőtt, míg az élő állatok és állati termékeké 5,3 százalékkal csökkent - tette közzé a KSH.

2003 január–februárjában a gabonafélék árszintje (az előző év azonos időszakában bekövetkezett 44 százalékos csökkenés után) 8,0 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Az élelmezési célú burgonya ára 30,8 százalékkal, a zöldségféléké 12,3 százalékkal emelkedett.

Az élő vágóállatok termelői ára 11,1 százalékkal elmaradt az előző év január–februáritól, ezen belül a sertés termelői ára 21,7 százalékkal csökkent, de az előző hónaphoz viszonyítva 8,5 százalékkal nőtt. 2002 első két hónapjához viszonyítva a vágómarha ára (vágóborjú nélkül) 7,9 százalékkal emelkedett, a vágóbaromfié 2,8 százalékkal csökkent. A tehéntej termelői átlagára 0,8 százalékkal nőtt, a tyúktojásé 5,6 százalékkal volt alacsonyabb, mint 2002 január–februárjában.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo