Londonba minden évben több tízmillió ember látogat üzleti célból vagy szabadideje kellemes eltöltése érdekében. 2002-ben London, vagy ahogy sokan hívják, a világ fővárosa összesen 28 millió látogatót üdvözölhetett, akik összesen több mint 8,6 milliárd fontot költöttek ott el, mintegy 10%-át adva ezzel az ország nemzeti össztermékének. Bár Londonba a legnagyobb számban az amerikai (21%), a francia (10%), a német (9%), az észak-ír és az olasz (5-5%) valamint a holland (4%) turisták látogatnak, a királyi főváros minden évben számos magyar utazót is köszönthet. Becslések szerint 2002-ben 35-40.000 magyar látogatója volt az angol fővárosnak.
Közel 4 napos londoni tartózkodással számolva a Londonba látogatók magas száma gyakorlatilag átlagosan félmillió fővel emeli a város lakosainak számát, amely jelen pillanatban 7,19 millió fő.
London a külföldi és magyar turisták előtt leginkább a nemzetközi összehasonlításban is kiemelten frekventált nevezetességeiről ismert. A város turisztikai toplistáját a British Múzeum (5,5 millió fő), a National Gallery (4,9), a Tate Gellery (3,9), a British Airways London Eye (3,3), a Madame Tussaud’s panoptikuma (2,4), a Tower (2,3) és a Természettudományi Múzeum (2,3) vezetik.
A város nemcsak a miatt a turisták kedvelt úticélja, mert területének 1/3-a gyakorlatilag park és zöldterület, hanem azért ismert több mint 6.000 étterem és 5.000 pub étel- és italkínálatából választhatnak az ide látogatók. A városban beszélt 200 élő nyelv és kultúra közül 70 konyhaművészetét is bemutatja a turistáknak és az üzleti utazóknak, akik ha idejük engedi több mint 200 múzeum tárlatai, 500 mozi műsora és 108 hangversenyterem repertoárja közül választhatnak kedvüknek és izésüknek megfelelőt.
A „London közelebb van mint gondolná” elnevezésű kampánya keretében a British Airways erre a széles spektrumú turisztikai kínálatra szeretné felhívni a magyar utazóközönség figyelmét az Astorián, a Deák téren valamint a Westend bevásárlóközpont előtt elhelyezett 5 méter magas királyi telefonfülkékkel és postaládákkal, amelyek rövid magyarországi tartózkodását követően egy eredeti angol emeletesbusz és híres londoni taxik fogják népszerűsíteni majd a világ fővárosát.
Rendhagyó kampánnyal népszerűsíti Londont a British Airways
„London közelebb van mint gondolná” jelmondattal rendhagyó kampányt indított a British Airways Magyarországon. A kezdeményezés keretében, amelynek célja London, mint turisztikai célállomás népszerűsítése, Budapest utcáin és közterületein óriási, piros angol telefonfülkék és királyi postaládák kerültek elhelyezésre. Jövő héten hétfőtől egy eredeti londoni emeletes busz és két angol fekete taxi is az angol fővárosba való utazásra invitálja majd a járókelőket. A kampányhoz a British Airways az eddigi legalacsonyabb, 43.000 forintos árát alakította ki és kínálja utasai számára a november 15-ig lefoglalt és 2004 március 31-ig megkezdett utazásokra.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.