A mintegy 15000 négyzetméter alapterületű raktárból a Renault hazánkon kívül alkatrészeket szállít majd Ausztriába, a Cseh Köztársaságba és Szlovákiába, a Nissan pedig Ausztriába, Szlovákiába és Szlovéniába. A raktár ezenkívül a Dacia-alkatrészek elosztóközpontjaként is szolgál majd a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia felé.
A győri létesítmény üzembe helyezéséve a Renault bezárja ausztriai raktárait, melyek a régió keresletének nagyságrendjével nem tudnak lépést tartani. A Renault-Nissan Szövetség közép-európai autó eladásaira a folytonos növekedés jellemző: 1999 és 2002 között 23%-os emelkedés volt tapasztalható, csak a magyarországi eladások tekintetében a gyarapodás 86%-os mértéket ért el.
A beruházás szervesen illeszkedik a Smart Hungary gazdaságfejlesztési programba, mely a regionális logisztikai központok kialakításának alapját elsősorban Magyarország földrajzi adottságaiban és egyre javuló infrastrukturális ellátottságában határozza meg. A Renault-Nissan Szövetség választása nem feltétlenül az állam által nyújtott közvetlen támogatások miatt esett Magyarországra. Az általános versenyképességünk növelése mellett legalább akkora szerep hárul arra, hogy a befektetőket tájékoztassuk hazánk geopolitikai, stratégiai előnyeiről, hangsúlyozta az esemény hivatalos bejelentésekor Erdősi Péter, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium befektetési főigazgatója. (b.á.)
Renault-Nissan alkatrészraktár nyílik Győrben
2004 végétől a Győri Ipari Park területén a Renault regionális alkatrészraktárt hoz létre a Renault és a Nissan alkatrészek elosztására. Az új, 60-80 fő foglalkoztatását biztosító logisztikai központ a két nagy autógyártó közép-európai szolgáltatási kapacitásaként fog működni.
Véleményvezér

Ajaj most van baj, Trump felszólította Magyarországot, fejezze be az orosz olaj vásárlását
Élesbe fordult az amerikai diplomácia.

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter
1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.