Reflektorfénybe kerülnek a balesetmentes autósok

A biztosítók között egyre nagyobb a verseny a balesetmentes múlttal rendelkező autósokért, akik a novemberi kampány főszereplői lesznek – közölte a Netrisk. A biztosításközvetítő cég saját adatai szerint a legutóbbi kampányban a biztosítót váltók átlagéletkora meghaladta a 61 évet, a leggyakoribb autómárkák között ott volt a Suzuki, az Opel és a Volkswagen is.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Suzuki, Opel és VW a top 10-ben

A tavalyi kampányban egyébként az összes váltás több mint 30 százalékát intézték a Netrisken, és több mint 31 ezer forintos átlagdíjon kötötték meg az érintettek az új, kötelező biztosításaikat a Netrisknél. A kampányban érintett autók átlagéletkora pedig 20 év volt. A biztosítót váltó tulajdonosok vagy üzembentartók átlagéletkora meghaladta a 61 évet, az évfordulókor váltók esetében viszont ez alig több mint 47 év. A tavalyi kampány adataiból kiderült az is, hogy 23 százalékuk Budapesten, 19 százalékuk valamelyik vármegyeszékhelyen lakott, azaz a többség kisebb vásárokban, településeken élt.

A Netrisk összeállítása alapján a 2023-as kampány kötéseinek 70 százalékát lefedő autómárkák közül a Suzuki volt a leggyakoribb, 14 százalékos részesedéssel. Utána jött az Opel 12 százalékkal, a harmadik pedig a Volkswagen volt 8 százalékkal. A top 10-ben szerepelt még a Ford, a Toyota, a Renault, a Skoda, a Peugeot, a Fiat és a Citroen 3-7 százalékos aránnyal.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo