Óvatos fogyasztói vélemények

Májusban enyhén romlott a lakosság gazdasági várakozásait reprezentáló GKI fogyasztói bizalmi index szezonális hatásoktól megtisztított értéke. A GKI Gazdaságkutató Rt. (www.gki.hu) által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint, a választási éveket jellemző tavalyi megugrás után az index értéke jelenleg a két évvel ezelőtti szinten van, értéke február óta némi hullámzás mellett stagnál.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A válaszadók saját pénzügyi helyzetüket az áprilisinál kedvezőtlenebbnek látták, s a következő 12 hónapban ennél nagyobb romlásra számítottak. Az ország gazdasági helyzetének megítélése ugyancsak óvatosabb lett. A megkérdezettek májusban ugyan az előző havinál valamivel alacsonyabb ütemű áremelkedésről számoltak be, de a következő 12 hónapra vonatkozó inflációs várakozásaik emelkedtek. Emellett a munkanélküliek számának növekedésére számítottak. A lakosság vásárlási kedve kissé csökkent, de valamelyest nőtt azok aránya, akik szerint kedvező az alkalom a megtakarításra.

Magyarország hét régiója közül hatban romlottak a háztartások várakozásai. A legnagyobb mértékben az Észak-Alföld lakosainak véleménye romlott. Ezzel szemben a Dél-Alföldön számottevően javult a lakosság véleménye.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo