Mi történik a magyar külkereskedelemben?

965 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A KSH adatai szerint októberben az export euróban számított értéke 0,8 százalékkal mérséklődött, az importé 0,2 százalékkal meghaladta az előző év azonos időszakit. A termék-külkereskedelmi egyenleg 127 millió euróval romlott. A külkereskedelmi termékforgalom szintje az exportoldalon 2,9, az importoldalon 3 százalékkal felülmúlta az előző havit.

A kivitel értéke 12,9 milliárd eurót (5179 milliárd forintot), a behozatalé 11,9 milliárd eurót (4791 milliárd forintot) tett ki.

(Forrás: KSH)
(Forrás: KSH)

A termék-külkereskedelmi egyenleg 965 millió euró (388 milliárd forint) volt. 2024. októberben az egy évvel korábbihoz képest az export euróban számított értéke 0,8 százalékkal csökkent, az importé 0,2 százalékkkal nőtt – közölte a KSH.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo