Mérföldkő a biztosításközvetítői piacon

A Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetsége (MBTSZ) javaslatcsomagjának elfogadása által elérhetővé vált a Széchenyi Kártya Programhoz köthető hiteligénylés.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ugyanakkor a biztosítási tanácsadók és biztosításközvetítő vállalkozások száma folyamatosan csökken: az elmúlt 13 évben a tanácsadók száma több mint 30 százalékkal, az alkusz és többes ügynök cégek száma pedig több mint 34 százalékkal esett vissza. Az egyre csökkenő létszám kihívást jelent a biztosítási penetráció növelésében, hiszen annak egyik kulcsa a szakmában dolgozó üzletkötők létszámának stabilizálása és bővítése. Az iparági szereplőknek azonban igazodva a piaci trendekhez, fejlett adatfeldolgozási képességgel kell rendelkezniük, a hatékony ügymenet és magas minőségű ügyfélélmény biztosítása érdekében egyre inkább mesterséges intelligenciát és automatizációt kell alkalmazniuk, valamint folyamatosan alkalmazkodniuk kell a nemzetközi és hazai szabályozási környezet változásaihoz. A versenyképesség megőrzéséhez tehát óriási invesztícióra van szükség.

A jellemzően multinacionális alkuszcégek által dominált piaci környezetben hatalmas erő rejlik a hazai tulajdonú biztosításközvetítő cégekben, hiszen ők ismerik igazán a helyi piacokat, a lakosság és a vállalatok valós biztosítási igényeit és kihívásait és járulnak aktívan hozzá a magyar nemzetgazdaság teljesítményéhez.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo