Magyarországon a Pető Intézet gondozottjainak segít a British Airways

„Kövesd a szíved!” elnevezéssel Magyarországon is útjára indította nemzetközi jótékonysági akcióját a British Airways. Az Oroszországból indult kezdeményezés célja kettős: azokat megszólítva, akik határozott utazási szándékkal rendelkeznek, a légitársaság igyekszik minél több játékot és foglalkoztató eszközt összegyűjteni a beteg vagy hátrányos helyzetű gyermekek számára mindamellett, hogy eközben az adott terület problémáira hívja fel az emberek figyelmét. A Juventus Rádióval közösen megvalósított és március 14-ig tartó akció kedvezményezettjei a Pető Intézet kis gondozottjai.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A „Kövesd a szíved!” (Follow Your Heart!) elnevezésű jótékonysági akciót a British Airways oroszországi irodája indította el 3 évvel ezelőtt. Az akció abból az elgondolásból született, hogy a légitársaság alkalmazottai munkájuk során számos utassal találkoznak, teremtenek személyes kapcsolatot. Ennek a kapcsolatnak a meglétére építve, a már eleve határozott utazási szándékkal rendelkező utasoknak jelképes kedvezményeket biztosít a légitársaság akkor, ha gyermekük feleslegessé vált játékait - legyen az akár egy plüss állatfigura, mesekönyv, társasjáték vagy éppen kisautó - elhozzák és átadják a légitársaság munkatársainak. Az akció jelenleg is több országban, köztük Oroszországban, Lengyelországban, a Csehországban, Bulgáriában, Romániában és Izraelben is zajlik. A „Kövesd a szíved!” jótékonysági akció az elmúlt három évben, szerte a világon több tízezer kisgyermeknek szerzett örömet és vidám perceket mindamellett, hogy az adott szociális terület bemutatásán keresztül igyekezett támogatni az arra a területre vonatkozó intézményi célok megvalósulását. Az akció kedvezményezettjei minden országban elsősorban gyermekkórházak, gyermekklinikák, árvaházak és a szociális helyzetüknél vagy egészségi állapotuk miatt hátrányos helyzetben lévő gyermekeket ellátó intézmények. „Egy apró figyelmesség számos felejthetetlen percet és örömet szerezhet másoknak. Nekünk, akik munkánk révén sok emberrel találkozunk tudnunk kell ezt a pozíciót a rászorulók érdekében is kamatoztatni.” – mondta Németh Krisztina, a British Airways Hungary marketing managere. „Nagyon örülünk annak, hogy az idén már Magyarországon is követhetjük a szívünket és segíthetünk vidám pillanatokat szerezni azoknak a gyermekeknek, akik valamilyen oknál fogva jelentős hátránnyal kezdik fiatal életüket.” – tette hozzá a manager. Szerte a világon, így hazánkban is minden ezer újszülött közül kettő-három szenved központi idegrendszeri eredetű mozgászavarban vagy bénulásban, az orvostudomány azonban nem képes az ilyen súlyos fogyatékosság teljes körű megelőzésére, illetve gyógyítására. Ezeknek a gyermekeknek és családjuknak nyújt segítséget a Pető Andrásról 1945-ben elnevezett konduktív terápia, amely ma „Pető módszer” néven ismert és a születés körüli agyi traumák miatt súlyosan sérült gyermekek bizonyítottan leghatékonyabb terápiája. A konduktív nevelés olyan, speciálisan integrált nevelési folyamat, amely az adott életkornak megfelelően a mozgássérült személy minden funkciójára kihat, és amelynek lényege az aktív tanuláson alapuló sokoldalú személyiségfejlesztés. A Pető Intézetben évente 1300-1500 gyermek nevelését végzik nagy sikerrel. A Nemzetközi Pető András Közalapítvány bankszámlaszáma: 10032000-00280422-00000000.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo