Az elmúlt időszak azt bizonyítja, hogy a mai taxi piacon egy ilyen cég, mint az Est.Taxi, nem életképes.
A vállalkozás, mely nem tudta nyereségesen üzemeltetni tevékenységét, vizsgálja a változtatás lehetőségét: a társaság vezetői, illetve a tulajdonosi menedzsment megkezdte a mindenre kiterjedő elemzést, s egyebek között egy esetleges szakmai befektetőnek való értékesítésre is módot látnak.
A ma 130 autóból álló parkkal rendelkező Est.Taxi Kft. 2001 őszén alakult azzal a céllal, hogy egyedülálló minőségi szolgáltatást nyújtson a budapesti taxi piacon. Ennek egyik legfontosabb és leglátványosabb eszköze a légkondicionált Citroen Xsara Picasso-kból álló autópark volt, amivel a cég állandó magas színvonalon tudta szállítani ügyfeleit. Ezen felül a cég számos különleges szolgáltatást nyújtott ügyfeleinek, így az on-line diszpécserközpontot, az egyedi fizetési módokra lehetőséget adó Est.Taxi chipkártya-rendszert, a gazdaságos ESTconomy tarifa és műholdas helyzet-meghatározó rendszert. (g. l.)
Luxus taxi parkoló pályán
Nem váltak be a cég alapításakor megfogalmazott üzleti elképzelései az Est.Taxi társaságnak. Az üzleti információt közzé tevő cég azt is bejelentette, hogy május 29-től átmenetileg szünetelteti működését. A döntés hátteréről Bartucz László, az Est.Taxi ügyvezetője elmondta: a vállalkozás létrehozásánál a tulajdonosok célja az volt, hogy egy prémium szolgáltatásokat nyújtó taxi céget hozzanak létre.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.