Az elmúlt időszak azt bizonyítja, hogy a mai taxi piacon egy ilyen cég, mint az Est.Taxi, nem életképes.
A vállalkozás, mely nem tudta nyereségesen üzemeltetni tevékenységét, vizsgálja a változtatás lehetőségét: a társaság vezetői, illetve a tulajdonosi menedzsment megkezdte a mindenre kiterjedő elemzést, s egyebek között egy esetleges szakmai befektetőnek való értékesítésre is módot látnak.
A ma 130 autóból álló parkkal rendelkező Est.Taxi Kft. 2001 őszén alakult azzal a céllal, hogy egyedülálló minőségi szolgáltatást nyújtson a budapesti taxi piacon. Ennek egyik legfontosabb és leglátványosabb eszköze a légkondicionált Citroen Xsara Picasso-kból álló autópark volt, amivel a cég állandó magas színvonalon tudta szállítani ügyfeleit. Ezen felül a cég számos különleges szolgáltatást nyújtott ügyfeleinek, így az on-line diszpécserközpontot, az egyedi fizetési módokra lehetőséget adó Est.Taxi chipkártya-rendszert, a gazdaságos ESTconomy tarifa és műholdas helyzet-meghatározó rendszert. (g. l.)
Luxus taxi parkoló pályán
Nem váltak be a cég alapításakor megfogalmazott üzleti elképzelései az Est.Taxi társaságnak. Az üzleti információt közzé tevő cég azt is bejelentette, hogy május 29-től átmenetileg szünetelteti működését. A döntés hátteréről Bartucz László, az Est.Taxi ügyvezetője elmondta: a vállalkozás létrehozásánál a tulajdonosok célja az volt, hogy egy prémium szolgáltatásokat nyújtó taxi céget hozzanak létre.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.