Lendültet vett a céges személyszállítási piac

Két számjegyű növekedést ért el a vállalati személyszállítási piac Magyarországon 2024-ben, miközben gyökeresen átalakultak a céges utazási igények: másfélszeresére nőtt a reptéri transzferek száma, a prémium kategóriájú szolgáltatások aránya elérte a 10 százalékot, és a tudatosan tervezett üzleti utazások dominálnak a post-Covid gazdasági környezetben – derül ki a Bolt taxiszolgáltató most közzétett átfogó piaci elemzéséből.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Bolt Business átfogó elemzést készített a magyar vállalati mobilitási trendekről, részletesen vizsgálva az iparági megoszlást, az időszakos tendenciákat, az utazástípusokat és a nemzetközi dimenziókat. Az anonimizált üzleti utazásokon alapuló elemzés külön figyelmet fordított az új szolgáltatások adaptációjára és a speciális vállalati igényekre. Az eredmények alapján határozott elmozdulás figyelhető meg jellemzően az üzletviteli tanácsadás, IT, pénzügyi szektor, valamint a reklám- és filmipar területéről kikerülő cégek, akik a B2B személyszállítási szolgáltatások forgalmának meghatározó részét generálják. A heti csúcsidőszak továbbra is szerda-csütörtökre koncentrálódik, ami a hibrid munkavégzés tartós beépülését jelzi a vállalati kultúrába.

„A vállalati mobilitás piaca példátlan expanzión megy keresztül – miközben 2023 végén még költségcsökkentési hullám volt jellemző, 2024 második felétől valóságos robbanást tapasztalunk az üzleti utaztatás területén” – nyilatkozta Kordás Sándor, a Bolt Business magyarországi vezetője. „A vállalati szektor két számjegyű növekedést mutat, de ami még beszédesebb: a prémium kategória és az előfoglalási szolgáltatások esetében 25-30 százalékos emelkedést regisztrálunk. Ez a trend egyértelműen jelzi, hogy a gazdasági bizonytalanság után a vállalatok újra a magas minőségű, hatékonyságnövelő mobilitási megoldásokba fektetnek, hogy versenyelőnyt szerezzenek a táguló piacon” – hangsúlyozta.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo