Közép-kelet európai mozaik

Az EU-tagjelölt államok többségében megjelent a régió pénzügyi intézetei vezetőinek szóló „Mosaic” magazin idei őszi száma - adta hírül a lapot patronáló Ernst & Young.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az Ernst & Young könyvvizsgáló-tanácsadó cég szerkesztésében megjelenő „Mosaic” magazin a közép-európai pénzügyi intézetek élén álló cégvezetőknek szóló, negyedéves angolul megjelenő kiadvány. Az őszi példány elgondolkodtató témákat vet fel a pénzügyi szolgáltatások világában hangsúlyos problémákkal kapcsolatban.

A vezércikk egy analízist közöl a kockázattal korrigált tőkemegtérülésről, illetve annak hasznosságáról a banki felső vezetés számárai. A cikk kiemeli a módszer jelentőségét a kockázatkezelés hatékony kereteinek kialakítása, illetve alkalmazása terén mind az operációs, mind pedig a stratégiai döntéshozatal folyamán. A második cikk a felelős vállalatvezetés fontosságát járja körbe, valamint egy áttekintés is olvasható a „Küzdelem az IAS 39-el” címmel, amely a szóban forgó komplex nemzetközi számviteli standard kihívásairól szól. A regionális pénzügyi magazin záró cikkének címe: „Világszínvonalú információs biztonsági program fejlesztése.”

A magazin megjelenését, Magyarországon, Csehországon, Szlovákián és Szlovénián kívül, kiterjesztették Lengyelországra, valamint a Baltikumra így Lettországra, Litvániára, és Észtországra is.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo