„A social média is töretlenül népszerű, az amerikai vásárlók egyharmada már nemcsak a termékbemutatók és vásárlói visszajelzésekre használ social médiát, hanem annak segítségével szerzi be az ajándékokat és bonyolítja le a vásárlásait. Ez a jelenség nem meglepő, hiszen a digitális bennszülött generációk egyre nagyobb vásárlóerőt képviselnek, így a közösségi média egyre inkább a vásárlók eszközévé válik” - tette hozzá Aracsi Bernadett, a Deloitte FMCG&Retail iparági csoportjának vezetője.
Karácsonyi hajrá 2022-ben
A globális gazdasági helyzet és az infláció a 2022-es ünnepi készülődésre is hatással van. Ennek ellenére, a fogyasztók igyekeznek megtalálni a módját annak, hogy megbirkózzanak az inflációval és megteremtsék az ünnepi hangulatot.
Véleményvezér
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság
Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek
Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján
A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában
A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás
A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában
Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.