Jó hírek az MKB háza tájáról

A romló makrogazdasági környezet ellenére az MKB 2003. III. negyedéves üzleti és pénzügyi teljesítménye továbbra is erőteljes maradt; az eredmény felülmúlta a negyedéves értékét is – adta hírül a Bank.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Magyar Külkereskedelmi Bank nemzetközi számviteli szabályok (IFRS) szerinti nem konszolidált mérlegének főösszege a 2002. szeptember 30-i 924,8 milliárd Ft-hoz képest 17,2%-kal, 159,5 milliárd Ft-tal nőtt, így nagysága 2003. szeptember 30-ra elérte az 1.084,3 milliárd Ft-os. A bővülés mozgatórugója továbbra is az ügyfélhitelezés, illetve a számlaállományok és betétgyűjtés volumenének folytatódó növekedése volt.

2003. év I-III. negyedévében az MKB 13.935 millió Ft adózás előtti eredményt ért el, amely 30,0%-kal volt magasabb, mint a 2002. év hasonló időszakában elszámolt 10.720 millió Ft.

Az üzleti volumenek bővülése mellett az MKB magas szintű jövedelemtermelő képessége továbbra is megmaradt, amit jól szemléltet a különböző hatékonysági mutatóinak alakulása is. A tárgyidőszakban az éves szintre vetített átlagos tőkehozam (ROAE) mutató 17,0%-ot ért el, míg az átlagos eszközmegtérülés (ROAA) értéke 1,6% volt. Ez a 2002. I-III. negyedévi 14,4%-hoz, illetve 1,3%-hoz, valamint a 2002. év végi 14,8%-hoz, illetve 1,3%-hoz képest folyamatos erősödést mutatott.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo