Javult a fogyasztói bizalom

Áprilisban kissé emelkedett a lakosság gazdasági várakozásait reprezentáló GKI fogyasztói bizalmi index szezonális hatásoktól megtisztított értéke. A GKI Gazdaságkutató Rt. (www.gki.hu) által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint, a választási éveket jellemző tavalyi megugrás után az index értéke jelenleg hasonló, mint két évvel ezelőtt.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A válaszadók saját pénzügyi helyzetüket a márciusinál kedvezőtlenebbnek látták, de a következő 12 hónapra kismértékű javulást vártak. Az ország gazdasági helyzetének megítélése egyértelműen javult. A megkérdezettek áprilisban az előző havinál valamivel magasabb ütemű áremelkedésről számoltak be, a következő 12 hónapra vonatkozó inflációs várakozásaik mérséklődtek. A munkanélküliek számának csökkenését várták. A lakosság vásárlási kedve kissé romlott, de a következő 12 hónapot illetően az emberek optimistábbak, mint márciusban. Némileg csökkent azok aránya, akik szerint kedvező az alkalom a megtakarításra, de a korábbinál többen gondolták úgy, hogy képesek lesznek megtakarítani a következő egy évben.

Magyarország hét régiója közül hatban javultak a háztartások várakozásai. A legnagyobb mértékben a Nyugat-Dunántúl, a Közép-Dunántúl és az Észak-Alföld lakosainak véleménye javult. Ezzel szemben a Dél-Dunántúlon kissé romlott a lakosság véleménye.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo